To je to što me zanima!

Budućnost medijskog i marketinškog prostora u sljedećih 10 godina

Iz sadašnje perspektive brzih promjena teško je predvidjeti stanje medija i marketinških aktivnosti u medijima za 10 godina, ali ono što znamo je da nam budućnost donosi manji udio tradicionalnih medija kao nositelja komunikacije koje poznajemo
Vidi originalni članak

Da će neke današnje nove prilike s vremenom postati posve uobičajena sredstva putem kojih se može stvoriti tzv. “buzz” vezan za naš proizvod, poboljšati prodaja te ostvariti  dvosmjeran odnos s kupcima, smatra Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb.

Također, korištenje tradicionalnih medija kao što su televizija ili radio u svrhu oglašavanja će zasigurno posve poprimiti karakteristike programmatica, zaključuje Ivan Nikolašević.

Novi medijski kanali poput blogova, osobnih profila pojedinaca na raznim društvenim platformama danas su novost za medije, agencije i klijente, no u vrlo kratkom nadolazećem periodu možemo očekivati neke još novije, troškovno učinkovitije i demografski preciznije komunikacijske platforme.

Ivan Nikolašević dodaje da mobilna te virtualna realnost, praćenje kupaca u stvarnom vremenu, transparentnost u komunikaciji, video storytelling, video sharing, brža proizvodnja sadržaja, kraći životni vijek proizvoda i slično su obilježja novih trendova koji u narednom periodu diktiraju brandovima način prilagodbe strategija razvoja i komunikacije.

Idi na 24sata