To je to što me zanima!

Desperados poziva sve na party koji se ne propušta

Party, koji se održao u već nekoliko godina zatvorenom restoranu na zagrebačkom Glavnom željezničkom kolodvoru, obilježio je lansiranje međunarodnog brenda Desperados
Vidi originalni članak

Odrasli potrošači sada mogu uživati u prvom pivu na svijetu začinjenom tekilom – pomalo neočekivanoj i neobičnoj, ali vrlo osvježavajućoj kombinaciji. Identitet brenda utjelovljuje slavljenički duh, odvažnost i spontanost. Uz prepoznatljiv simbol agave i jarke boje za veću uočljivost, Desperados sada još bolje odašilje svoju glavnu poruku: MI SMO PARTY (#WeAreTheParty)

Kako bi pokazao filozofiju brenda, HEINEKEN Hrvatska je, kao kompanija koja proizvodi i puni Desperados, organizirao je party na neočekivanoj lokaciji i u neobičnom ambijentu. Brojni gosti, uključujući Remi, Nereda i Stoku, uživali su u izvrsnoj glazbi i cool, osvježavajućem pivu začinjenom tekilom, koje ima iznenađujuće sladak okus. Budući da HEINEKEN Hrvatska aktivno promiče odgovorno i umjereno uživanje u svojim proizvodima, partijaneri su na raspolaganju imali i vodu kako bi se hidratizirali te mogli dulje zabavljati.

S novopredstavljenim Desperadosom potičemo duh zabave. Brend odražava veselu osobnost, energiju i osebujnost te će uzdrmati tradicionalno tržište piva. Drago mi je da je takav izniman proizvod prisutan i u Hrvatskoj“, rekao je Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska.
 

Idi na 24sata