To je to što me zanima!

Hrvatska gradi imidž premium destinacije

Predstavljena platforma premium turizma HGK: Stories – Experience Premium Croatia
Vidi originalni članak

Turizam bi globalnom BDP-u u 2024. trebao pridonijeti s više od 11 bilijuna USD. Što to može značiti za Hrvatsku i zašto želimo biti premium destinacija pojasnili su iz HGK na predstavljanju platforme Stories.

Platforma za premium turizam HGK Stories – Experience Premium Croatia okuplja članice Hrvatske gospodarske komore iz sektora hotelijerstva i ugostiteljstva, kampove, marine, vile za odmor, putničke agencije i charter tvrtke.

„Turizam je naš najvažniji izvozni proizvod, važan generator rasta i razvoja mnogih regija. Već imamo premium brendove, ali potrebna je kvalitetnija koordinacija ključnih dionika, zajedničko nastupanje na međunarodnom tržištu i razvoj projekata koji će stvarati novu premium ponudu,“ rekao je predsjednik HGK, Luka Burilović.

Tvrtke članice platforme na raspolaganju će imati među ostalim pomoć u promociji na stranim tržištima, labeling premium ponuda pod istim nazivnikom kvalitete, te umrežavanje s dionicima premium segmenta.

„Sigurna sam kako će nova platforma Stories u sklopu Hrvatske gospodarske komore, biti još jedan iskorak u jačanju hrvatske turističke ponude. Znamo da Hrvatska danas postaje prepoznata u svijetu ne kao samo destinacija „sunca i mora“ već kao sigurna i kvalitetna destinacija, koja turiste privlači u svako godišnje doba,“ naglasila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

„Turistima je u 2024. godini na cijeni raznolikost i kvaliteta ponude, i to ne samo smještaja i eno-gastronomskih užitaka – već doživljaja. Platforma za premium turizam okuplja tvrtke s vrhunskom ponudom iz sedam djelatnosti koje će zajednički raditi da Hrvatska postane premium brend održivog, cjelogodišnjeg turizma,“ poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.

Platforma Stories stvarna je akcija u korist Strategije razvoja održivog turizma do 2030. godine čiji je krovni cilj zauzdali negativne učinke masovnog turizma.

„Prema novim strateškim dokumentima hrvatskog turizma našu zemlju želimo pozicionirati u niši između standarda i premiuma. Na nama je da sustavno nastavljamo razvijati ovaj segment turističke ponude i kvalitetno ga promovirati na inozemnim tržištima pa u tom smislu posebno pozdravljamo kreiranje Platforme Stories koja će tome pridonijeti“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Gea Kariž, direktorica Mastercarda za Hrvatsku na panelu govorila je o istraživanju koje su proveli među hrvatskim potrošačima. Otkrili su rastući trend ulaganja u iskustva i utvrđeno je kako više od polovice ispitanika (57 posto) planira povećati svoje izdatke za iskustvene aktivnosti u usporedbi s prethodnom godinom.

„Nama je turizam jedan od glavnih strateških stupova, na toj temi se radi i na lokalnoj i na globalnoj razini s ciljem stvarnog učinka i promjena“, istaknula je Kariž.

Tvrtke se u platformu mogu uključiti na stranici Stories – Experience Premium Croatia.

Partneri, sponzori i prijatelji platforme Stories su osim Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice i Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Udruga hrvatskih putničkih agencija, TZ Zadarske županije, TZ Dubrovačko-neretvanske županije, TZ Istarske županije, TZ Grada Zagreba, TZ Splitsko-dalmatinske županije, Mastercard, Croatia Airlines, GaultMillau, The Artisan Gin.

Idi na 24sata