To je to što me zanima!

Kad kuhaš sa srcem, uvijek kuhaš s vrhunskim Podravkinim proizvodima

Prava kulinarska revolucija u Hrvatskoj nastala je 1957. godine kad je Podravka predstavila prve juhe, a Vegeta - najpopularniji dodatak jelima, njeguje svoju tajnu recepturu već 60 godina
Vidi originalni članak

Podravka je jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova, i to diljem svijeta. Kad kupuješ Podravkine proizvode, znaš da kupuješ kvalitetu. 
Jedna  je od vodećih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi, nastala 1947. godine na temeljima nekadašnje tvornice pekmeza i prerade voća braće Wolf. Uz nju odrastaju generacije, o njezinim proizvodima se priča, a u prodavaonicama prvo posežemo za Podravkinim proizvodima, svima dobro znanim. Sa sjedištem u Koprivnici, danas posluje u dva glavna poslovna segmenta: prehrana i farmaceutika, a mnogi potrošači prepoznali su vrijednost proizvoda te Podravci poklonili povjerenje, i to u više od 60 država širom svijeta.

Prava kulinarska revolucija u Hrvatskoj nastala je 1957. godine kad je Podravka predstavila prve juhe, a već iduće godine nastaju slavne klasične Kokošja i Goveđa juha - ikone koje sve ovo vrijeme zadržavaju prepoznatljivu kvalitetu. Slogan "Kad se sa srcem kuha, kuha se Podravka juha" uvodi nas u priču o Podravkinim juhama, koje, osim što maksimalno skraćuju vrijeme pripreme, daju pravi domaći okus juhe.
Podravka s inovacijama nije stala. Dapače, za svoje kupce nastavila je istraživati i proizvoditi nove okuse. Samo tri godine poslije, program “10 novih juha” postavio je temelje za budući razvoj asortimana Podravka juha.
Još 1999. godine "lansirane" su i instant juhe Fini-Mini, 2014. godine Podravka krem juhe Bogatstvo povrća, a četiri godine poslije izašle su bogate žitarične juhe. Ukusne, okrepljujuće, nutritivno bogate i zasitne nude pravi domaći okus juhe – okus koji je sinonim za Podravka juhe. Juhe postaju još ukusnije i prirodnije: bez pojačivača okusa, uz prepoznatljiv domaći okus. Osluškujući želje i potrebe potrošača, te prateći svjetske trendove u prehrani, Podravka kontinuirano radi na ponudi inovativnih proizvoda za narednu 2021. godinu, koji se baziraju na novim zanimljivim kombinacijama okusa, trendi sastojaka , kao i novih kombinacija tradicionalnih sastojaka. Osim toga, Podravka juhe prisutne su na više od 40 tržišta diljem svijeta s više od 80 različitih okusa jer one su sinonim za kvalitetu, tradiciju i prepoznatljiv okus. 
A tek Vegeta! Najpopularniji dodatak jelima njeguje svoju tajnu recepturu već 60 godina. Okus koji svi tako dobro poznajemo i pamtimo nezamjenjiv je dodatak gotovo svim slanim jelima, od juha, variva, složenaca, pečenja, marinada... I kulinarski stručnjaci kao i početnici koji tek otkrivaju svijet kuhanja pronaći će u širokoj paleti Vegeta proizvoda saveznika kojim će oduševiti svoje goste. I bogata povijest Vegete počela je davne 1958. godine u istraživačkom laboratoriju Podravke, pod vodstvom profesorice Zlate Bartl. Vegeta 40, kako se Vegeta u svojim počecima zvala, danas prepoznatljiva po svojoj plavoj boji i šarmantnom kuharu s omota, univerzalni je dodatak jelima koji poboljšava i upotpunjuje njihovu aromu.
Danas je Vegeta najprodavaniji dodatak jelima u Europi*. Prodaje se u više od 50 zemalja i na svim kontinentima.
Vegeta osvaja srce svojih korisnika i prati najnovije nutricionističke trendove. Zato je svi volimo!
A pored svih Podravkinih proizvoda još je jedan prirastao srcu svih kupaca - morž Šime, zaštitno lice brenda Eva, koji je nastao 1948. u zadarskoj tvornici Adria  Od 2007. godine brend Eva pripada Podravka grupi, koja u njega ulaže energiju i čini ga spremnim za izazove novog doba. Brend Eva odlikuje se širokim asortimanom proizvoda te, uz najzastupljeniju sardinu, nudi proizvode od tune, skuše, baltičke ribe, riblje paštete i salate.  Do ovog trenutka čak pet Eva proizvoda nosi priznanje prestižnog međunarodnog natjecanja Superior Taste Awards.

 

* Navedena tvrdnja temelji se na Nielsenovim podacima iz panela trgovine u 31 europskoj zemlji (Austriji, Bjelorusiji, Belgiji, BiH, Bugarskoj, Češkoj, Danskoj, Estoniji, Francuskoj, Grčkoj, Hrvatskoj, Irskoj, Italiji, Latviji, Litvi, Nizozemskoj, Norveškoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Portugalu, Rumunjskoj, Rusiji, Sjevernoj Makedoniji, Slovačkoj, Sloveniji, Srbiji, Španjolskoj, Švedskoj, Švicarskoj i Ukrajini), prema kojima je Vegeta vodeća robna marka po količinskoj prodaji u kategoriji dehidriranih (suhih) dodataka jelima u razdoblju kolovoz 2019. – srpanj 2020. (autorska prava
© 2020, The Nielsen Company, sva prava pridržana).

Idi na 24sata