To je to što me zanima!

Nagradna igra “Jabuku uoči i u BMW uskoči”!

Tommy bogato nagradio zdrav i “zelen” način života kroz nagradnu igru “Jabuku uoči i u BMW uskoči”!
Vidi originalni članak

Nagradna igra, jedna od mnogih Tommy-evih akcija i projekata zajedničkog imena “Zdrava jesen u Tommy-u” trajala je u razdoblju od 14.10. do 1.12.2019. i cilj joj je bio nagraditi kupce Tommy-a za njihov odabir zdravog načina života.

Nagradna igra je za svrhu imala promicanje zdravog načina života, prihvaćanje zdravijih životnih navika poput konzumacije svježeg voća I povrća, a ujedno kroz kupnju domaćih, autohtonih poljoprivrednih proizvoda podupirati razvoj lokalnog gospodarstva. Ovu temeljnu “zelenu” ideju nagradne igre prati i “zeleni” nagradni fond u vrijednosti 580.492,41 kn jer uključuje najnoviji, električni automobil BMW i3 vrijednosti gotovo 363 tisuće kuna, dva električna bicikla Greyp by Rimac, 7 TREK bicikla, regeneracijski tjedan u Termama sv.Martin te čak 70 Tommy potrošačkih kartica, svaka u vrijednosti 1.000 kn.

Koliko je nagradna igra bila prihvaćena i prepoznata govori činjenica da je 100 tisuća Tommy-evih kupaca poslalo 300 tisuća kodova koji su izvlačeni u 7 tjednih i jednom finalnom izvlačenju. Najsretniji među njima su bili Ana Maria Buzolić koja je uskočila u BMW i3, Josip Duplančić i Jadranka Cukrov iz Splita, odnosno Prvić Šepurina, koji će svojim električnim biciklima Greyp više vremena
provoditi u prirodi, a zasluženi regeneracijski tjedan za dvije osobe iskoristiti će Petra Marinić i Žanet Ivković iz Splita te Olena Zorić iz Privlake.

Iz Tommy-a poručuju da su izuzetno zadovoljni odazivom za nagradnom igrom, a još više su ponosni na činjenicu što su njihovi kupci prepoznali priču o zdravom, “zelenom” životu, kako nam kaže direktor marketinga Tommy, gospodin Aljoša Bašić. Iskreno čestitamo dobitnicima i vjerujemo da će nastaviti i dalje promicati ideju zdravog načina života.

Idi na 24sata