To je to što me zanima!

Nova komunikacijska strategija Slatine za razvoj Grada u smjeru privlačne domaće destinacije

Nakon predstavljanja novog vizualnog identiteta, Turistička zajednica Grada Slatine nastavlja svoju strategiju pozicioniranja Grada kao poželjne domaće destinacije za odmor, jedinstvene po raznolikoj ponudi
Vidi originalni članak

Slatina nastavlja u smjeru promocije Grada kao turističke destinacije te je, nakon vizualnog identiteta, predstavljena i nova komunikacijska strategija koju su razvili Turistička zajednica Grada Slatine u suradnji sa Gradom Slatinom.

Novi slogan Grada Slatine je „Druga strana očekivanja“, a u sklopu strategije je predstavljena i nova promotivna kampanja. Ovim aktivnostima Turistička zajednica Grada Slatine nastavlja najavljenu novu eru komunikacije baziranu na destinacijskom menadžmentu te tržišnim trendovima.

Vizualni identitet je kao prvi korak nagovijestio raznolikost Slatine i svjež pristup TZ Grada Slatine u aktivnostima razvoja i promocije. Moderan i prepoznatljiv logotip spaja dvije prepoznatljive boje Grada, između kojih se naslućuje mnoštvo tonova, poput brojnih sadržaja u Slatini. Cilj je bio naglasiti kako ovaj grad obiluje sadržajima, od prirodnih ljepota, kulturnih manifestacija do pustolovnih aktivnosti i gastronomije. Sve je to u Slatini povezano u jedinstven spoj koji ju, baš zbog elementa neotkrivenosti, pretvara u mjesto koje razotkriva nove, neočekivane doživljaje.

Kreativna ideja nove strategije i kampanje bazira se na dualnosti, konceptu uočljivom u grbu Grada. Dualnost mjeseca i zvijezde te žute i plave boje prvo je iskorištena u logotipu, a sada je pretočena u kreativni koncept na kojem se bazira promotivna kampanja.
Poigravanjem s dualnošću i raznolikim ljepotama, novi slogan poziva posjetitelje da izazovu svoja očekivanja i otkriju što sve Slatina nudi. Pritom se uvijek naglašavaju prirodne ljepote kao što su Papuk i najpoznatija hrvatska sekvoja te kulturna ponuda poput Dana Milka Kelemena ili Slatinskog ljeta. Kako bi se pokazalo bogatstvo slatinske ponude te njena širina, u skladu s konceptom dualnosti u promotivnoj kampanji se uvijek koriste dva motiva. Kontrast dva elementa slatinske ponude pretočen je u poziv na otkrivanje 'svega između': pustolovine i opuštanja; kulture i prirode; trekkinga i domaćih zalogaja. Strategija obuhvaća i prilagođenu komunikaciju za online medije, predviđajući više online aktivnosti kroz ciljano oglašavanje publici i suradnje s influencerima.

Raznolikost koju nudi ovo područje, u godini u kojoj je većina još uvijek okrenuta lokalnim putovanjima, svrstava Slatinu među najpoželjnije domaće destinacije.

Nadolazeći topliji mjeseci pozivaju na bijeg od vreve, sve je više prilika za vikend roadtrip, adrenalinsku avanturu ili etablirani glazbeni festival na manje razvikanoj lokaciji. Pravo vrijeme za drugu stranu očekivanja.

Idi na 24sata