To je to što me zanima!

Od „Dobar dan, kako vam mogu pomoći?“ do voditelja tima – rastite u Assist Digitalu

Zadovoljstvo na poslu kao i mogućnost razvijanja i napredovanja na istom svima nam je bitno.
Vidi originalni članak

Da to može biti tako, potvrđuju nam i zaposlenici Assist Digitala koji su kroz svoje priče podijelili da posao agenta korisničke podrške otvara više vrata, od mogućnosti napredovanja do razvijanja svojih interesa.

Assist Digital je međunarodna tvrtka koja više od 10 godina posluje u Hrvatskoj i pruža usluge korisničke podrške mnogim multinacionalnim kompanijama. U Europi zapošljava preko 4000 ljudi, a u Hrvatskoj preko 400 zaposlenika sa znanjem engleskog, njemačkog i talijanskog jezika.

Putuj, otkrivaj, napreduj

Matija Hefler je studirao Talijanski jezik i književnost i tražio priliku da znanje jezika iskoristi za stjecanje iskustva. U Assist Digitalu se zaposlio kao student na poziciji agenta korisničke podrške te je uz marljiv rad napredovao do Senior Quality and Learning Specialista. O svom putu kaže: „Ako želite ići korak dalje, sve je moguće, pa i nekoliko puta napredovati u samo dvije godine. Moj posao danas podrazumijeva provođenje interaktivnih radionica i edukacija za agente, izradu analiza koje nam pomažu da ocijenimo naš rad te strategija za poboljšanje rezultata.” S unaprjeđenjem došla su i putovanja pa je tako Matija imao priliku posjetiti podružnicu u Napulju. To smatra odličnim iskustvom, upoznao je zanimljive ljude i radio na međunarodnim projektima.

Ubrzani profesionalni rast i razvoj doživjela je i Jasna Legović koja se također priključila timu na talijanskoj liniji te kaže kako su gotovo svi voditelji timova i menadžeri u kompaniji svoj karijerni put započeli kao agenti korisničke podrške. Smatra da je posao agenta raznolik i dinamičan te ističe: „Razgovarala sam s ljudima diljem svijeta i svaki dan naučila nešto novo.“ Svojim marljivim radom i odličnim rezultatima napredovala je do agenta Professionala, pozicije na kojoj je svojim znanjem pružala podršku Team Leaderima, a koja je nedavno i postala.

Pronađi sebe i posao koji voliš

Kako pronaći posao koji će te ispuniti kad baš i nisi siguran što želiš, zna Ana Marković koja je također karijeru u Assist Digitalu započela kao agentica korisničke podrške.

Oglas za posao nudio je zanimljive zadatke na talijanskom jeziku koji joj je blizak. “Iznenadila sam se koliko se iz svakog upita može naučiti i nikad ti nije dosadno.“ Ana je ubrzo napredovala na poziciju Team Leadera i sve naučeno prenosila na tim agenata, uvidjela je kako je za uspjeh najvažniji marljiv i ambiciozan tim. „U Assist Digitalu prepoznali su moj interes za HR, potaknuli moj profesionalni razvoj i nakon 5 godina provedenih u Odjelu ljudskih potencijala danas sam na poziciji HR Generalist. Dio sam procesa od selekcije i zapošljavanja do praćenja razvoja kandidata. I dalje su mi dani u Assist Digitalu ispunjeni zanimljivim zadacima i lijepim trenucima.

Pridruži se timu

Assist Digital je u potrazi za agentima korisničke podrške sa znanjem talijanskog jezika i to na području cijele Hrvatske za rad od doma ili iz ureda u Rijeci. Saznaj više o poziciji i prijavi se ovdje.

Idi na 24sata