To je to što me zanima!

Od novih proizvoda do modela poslovanja – održiva budućnost s Markom Shaylerom

Održivi razvoj daleko je od prolaznoga trenda, a novo izdanje HOWtoWOW radionice u ambijentu Garden Breweryja 7. lipnja svima će zainteresiranima otkriti novi svijet zelenih ideja uz Mastercardove pakete.
Vidi originalni članak

Od pojedinca pa sve do velikih tvrtki i brendova – imperativ je današnjice razmišljati i djelovati održivo, stoga je krajnje vrijeme da počnemo dizajnirati za bolju budućnost. Misija je to i sljedećega izdanja u produkciji HOWtoWOW akademije: 7. lipnja 2022. u magičnom prostoru Garden Breweryja održat će se radionica Sustainable Innovation, koja će pomoći raskrinkati greenwashing te otkriti kako razviti neodoljive nove proizvode, održive modele poslovanja i svježe načine razmišljanja. 

HOWtoWOW akademija već devetu sezonu svim sudionicima industrije tržišnih komunikacija, bili oni agencije ili oglašivači, omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima kako bi kroz nova znanja osigurali još svjetliju budućnost struke, a zahvaljujući podršci Mastercarda u Zagreb na pragu ljeta s novom dozom inspiracije stiže Mark Shayler. Da je ovaj stručnjak za održivost, inovacije i poduzetništvo te jedan od najkarizmatičnijih britanskih govornika ujedno najpoznatiji miljenik HOWtoWOW publike, potvrđuju i najviše ocjene (5,0) njegovih nezaboravnih coaching sesija. 

Kad nije na pozornici, radi kao konzultant i tvrtkama pomaže stvoriti nenadmašne strategije, proizvode i poslovne modele globalnim tvrtkama kao što su Amazon, Nike, Coca Cola, Unilever, Proctor and Gamble te IKEA. Nakon savjeta o besprijekornom javnom nastupu te radionice o stvaranju autentičnoga biznisa u očaravajućim Rastokama u sklopu HOWtoWOW akademije, Shayler se vraća kako bi mantre o ekologiji i boljem svijetu svim polaznicima pomogao provesti u kvalitetna djela, a u osunčanoj atmosferi Garden Breweryja inspirativnih ideja bit će zasigurno napretek. 

O boljoj budućnosti uz organizatore iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) misli i Mastercard, partner ove radionice, koji je za korisnike Mastercard® kartica osigurao ekskluzivne pakete “1 + 1”: za cijenu jedne kotizacije dobivate još jednu gratis! VAŽNO: Broj je ekskluzivnih paketa ograničen, a poseban su dar u sklopu ekskluzivnih paketa i knjige Marka Shaylera.

Ekskluzivni paketi dostupni su na poveznici, a više informacija o HOWtoWOW akademiji pronađite ovdje.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network. 

Pratite ih na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr

Idi na 24sata