To je to što me zanima!

Povećana potrošnja tijekom Proljetnog festivala najavljuje uzlazni zamah kineskog turizma

Tijekom osmodnevnih praznika zabilježena su 474 milijuna domaćih putovanja, što je za 34% više nego lani. Turisti su u navedenom razdoblju potrošili gotovo 632,7 milijardi juana (oko 89 milijardi američkih dolara)
Vidi originalni članak

Kineska Nova godina ili Proljetni festival najvažniji je i najdulji tradicionalni kineski praznik. Posvećen je obitelji, pa ne čudi što najviše stanovnika Kine putuje upravo u tom razdoblju. 

Ove godine kineski novogodišnji praznici trajali su od 10. do 17. veljače, a tijekom tih osam dana zabilježena su 474 milijuna domaćih putovanja, što je za 34% više nego lani, objavilo je kinesko Ministarstvo kulture i turizma. 

Turisti su u navedenom razdoblju potrošili gotovo 632,7 milijardi juana (oko 89 milijardi američkih dolara) na tuzemna putovanja, što je porast od 47% u odnosu na prošlu godinu. Prema podacima ministarstva, zabilježeno je 3,6 milijuna turističkih odlazaka i 3,23 milijuna dolazaka. Sporazum o ukidanju viza, prema kojem su putnici mogli uživati u boravku u bilo kojoj zemlji do 30 dana bez vize, sigurno je utjecao na dobre turističke statistike.

Tijekom praznika organizirano je 16.300 komercijalnih događanja diljem zemlje, 52% više nego lani. Nastupi su privukli više od 6,57 milijuna gledatelja, 78% više nego prethodne godine, priopćilo je ministarstvo.

Stručnjaci vjeruju da povećana turistička potrošnja tijekom Proljetnog festivala najavljuje uzlazni zamah u turističkom sektoru 2024. godine. Uz oporavak gospodarstva, ponovno uspostavljanje međunarodnih letova i relaksaciju viznog režima može se očekivati da će opseg domaće turističke potrošnje, kao i učestalost putovanja, nastaviti rasti u ovoj godini.

Idi na 24sata