To je to što me zanima!

Prigrlite duh ljeta uz Schweppesovu novu filozofiju Born Social

Ljeto je tu, a da bude svježe pobrinut će se Schweppes koji nas podsjeća na važnost povezivanja i druženja
Vidi originalni članak

Schweppes je sinoć bio domaćinom ekskluzivnog događanja u kultnom zagrebačkom hotelu Esplanade na kojem je predstavljena nova filozofija brenda pod nazivom Born Social. Iza nje stoji želja Schweppesa da inspirira povezivanje ljudi i podsjeti nas kako smo u našoj srži društvena bića koja se najbolje osjećaju kada mogu podijeliti duh zajedništva.

Najpoznatija zagrebačka terasa, Oleander, sa svojim zadivljujućim ambijentom, pružila je savršenu kulisu za večer ispunjenu smijehom, radošću i esencijom ljeta. U koncertu Marka Tolje i dobroj atmosferi uživali su brojni uzvanici, među kojima i Lana Klingor, Kristina Krepela, Antonija Stupar Jurkin, Joško Lokas, Daniela Trbović i poznati influenceri Isabella Rakonić, Cindy Šoštarić Hadžić, Sandi Pego i brojni drugi, dok je novu kampanju okupljenima dočarala poznata voditeljica Maja Ciglenečki.

Marina Rojnik, direktorica komunikacija, odnosa s javnošću i održivog poslovanja u Coca-Coli Adria izrazila je oduševljenje sinoćnjim događanjem: „Zadovoljstvo nam je predstaviti Born Social kao filozofiju koja utjelovljuje duh i tradiciju Schweppesa. Razumijemo važnost druženja i uživanja u slobodnom vremenu i vjerujemo da su ti trenuci još bolji uz karakterističan okus Schweppesa. Bilo da nazdravljate posebnoj prigodi, smijete se uz zajedničke priče ili jednostavno uživate u trenutku odmora, Schweppes je savršeni suputnik koji podiže užitak i čini svako iskustvo nezaboravnim“.

Born Social poziva sve da krenu na putovanje ljetnog istraživanja i slavlja. Bilo da uživate u večeri na šarmantnoj terasi, sunčate se na prekrasnoj plaži ili se okupljate s prijateljima nakon posla, Schweppes nudi savršenog suputnika koji će svaku priliku učiniti nezaboravnom. Podijelite duh zajedništva ovog ljeta s cijelim svijetom koristeći hashtag #bornsocial na društvenim mrežama.

Schweppes poziva sve da osjete duh kampanje na druženjima 14. srpnja u Splitu i 21. srpnja u Rijeci, a za više informacija o Schweppes okusima, Born Social kampanji i nadolazećim događanjima posjetite nas ovdje. Za sam kraj ljeta ova osvježavajuća karavana vraća se ponovno u Zagreb, a susret je zakazan za 25. kolovoza na zasad tajnoj lokaciji.

Idi na 24sata