To je to što me zanima!

S Anom Sasso ili bez – Pipi se vraća na velika vrata

Ljeto nam se vratilo! Nije još, ali sad će! A što radimo kad dođe ljeto? Žudimo za morem i osjećajem bezbrižnosti
Vidi originalni članak

Ako će vam biti lakše, ove godine ljetni će nam užitak stalno biti na domak ruke uz Pipi jer će ova najpoznatija dalmatinska narančada, simbol ljeta, mora i bezbrižnosti, uskoro biti dostupna na policama dućana diljem Hrvatske! 

„Lokalni brend ide nacionalno. Nakon izvrsnih lanjskih reakcija na novi Pipi i odličnih prodajnih rezultata, fokus nam je na plasiranju Pipija na svaku policu u Hrvatskoj, kako bi baš svi mogli uživati u okusima ljeta i Dalmacije, čak i kada ne mogu biti fizički na moru“ – istaknula je Irena Lešković, direktorica marketinga Dalmacijavina. 

Ni tu novostima nije kraj jer su plastična pakiranja dobila novi izgled, a Pipi će se uskoro moći piti i iz limenke.  
Osim prepoznatljivog izgleda, Pipi ima i prepoznatljiv stil komunikacije pa se kroz „boli me Pipi“ frazu vrlo dobro ocrtava dalmatinski šarm i opuštenost, a pogotovo ljetni đir. Kreativni koncept pod nazivom „boli me Pipi“ izuzetno je dobro prihvaćen među mlađom i starijom populacijom, a Pipi neodoljivo asocira na more, Dalmaciju i ljetnu opuštenost. 

Veliki uspjeh novoga dizajna i originalne komunikacije vidljiv je i u značajnom porastu na tržištu maloprodaje i brzom prodoru u veliki broj ekskluzivnih restorana, barova i klubova diljem Hrvatske. Pipi pokazuje i veliki inozemni potencijal pa ga se danas može pronaći u nekima od susjednih zemalja, ali i u Austriji. Tijekom 2018. godine plan je izvoziti Pipi i u Njemačku, Srbiju, Makedoniju.
 

Idi na 24sata