Ako će vam biti lakše, ove godine ljetni će nam užitak stalno biti na domak ruke uz Pipi jer će ova najpoznatija dalmatinska narančada, simbol ljeta, mora i bezbrižnosti, uskoro biti dostupna na policama dućana diljem Hrvatske!
„Lokalni brend ide nacionalno. Nakon izvrsnih lanjskih reakcija na novi Pipi i odličnih prodajnih rezultata, fokus nam je na plasiranju Pipija na svaku policu u Hrvatskoj, kako bi baš svi mogli uživati u okusima ljeta i Dalmacije, čak i kada ne mogu biti fizički na moru“ – istaknula je Irena Lešković, direktorica marketinga Dalmacijavina.
Ni tu novostima nije kraj jer su plastična pakiranja dobila novi izgled, a Pipi će se uskoro moći piti i iz limenke.
Osim prepoznatljivog izgleda, Pipi ima i prepoznatljiv stil komunikacije pa se kroz „boli me Pipi“ frazu vrlo dobro ocrtava dalmatinski šarm i opuštenost, a pogotovo ljetni đir. Kreativni koncept pod nazivom „boli me Pipi“ izuzetno je dobro prihvaćen među mlađom i starijom populacijom, a Pipi neodoljivo asocira na more, Dalmaciju i ljetnu opuštenost.
Veliki uspjeh novoga dizajna i originalne komunikacije vidljiv je i u značajnom porastu na tržištu maloprodaje i brzom prodoru u veliki broj ekskluzivnih restorana, barova i klubova diljem Hrvatske. Pipi pokazuje i veliki inozemni potencijal pa ga se danas može pronaći u nekima od susjednih zemalja, ali i u Austriji. Tijekom 2018. godine plan je izvoziti Pipi i u Njemačku, Srbiju, Makedoniju.