To je to što me zanima!

Sadržaj generiran umjetnom inteligencijom je ovdje - što to znači za marketinšku industriju?

Bliži se još jedan CroAI Meetup događaj, a ovaj puta će se raspravljati o utjecaju umjetne inteligencije na kreativnu industriju.
Vidi originalni članak

Posljednjih nekoliko godina, jasno se može vidjeti da umjetna inteligencija ima utjecaj na sve više industrija te kako postepeno preuzima i ubrzava jednostavne i repetitivne zadatke.

Najnovija istraživanja su pokazala kako je trećina umjetnika iz Sjedinjenih Američkih Država, Velike Britanije, Njemačke i Japana potvrdila da bi koristili umjetnu inteligenciju kao alat prilikom pretraživanja pojmova putem slika, za editiranje tekstova, ali i za ostale, ne toliko kreativne zadatke. Rezultati istraživanja ukazuju na generalno prihvaćanje umjetne inteligencije kao tehnologije koja može poboljšati i dodatno unaprijediti kreativnu industriju.

Umjetna inteligencija dakako nije zamijenila ljude u kreativnim poslovima poput pisanja, kreiranja sadržaja, dizajniranja i umjetnosti,ali može znakovito utjecati na iste.

Kako koristiti umjetnu inteligenciju za unaprjeđivanje svog posla ili kao podršku kreativi? Što za kreativnu industriju znači sadržaj koji je generiran od strane AI alata? Na koji način AI alati poput DALL-E platforme utječu na promjenu u kreativnoj industriji?

Ovo su samo neka od pitanja koja će u sklopu panel rasprave komentirati eksperti u tom području, a to su: Jan Štedul, voditelj growth odjela u tech startup-u Mindsmiths, Nikola Bojić, dizajner i profesor na Akademiji Likovnih Umjetnosti u Zagrebu, Anđela Buljan Šiber, Predsjednica Uprave HURA-e i Goran Kurjak, Voditelj kreative u agenciji Vrisak. Voditeljica programa i moderator panela je Martina Silov (CroAI).

Ovim putem pozivamo i Vas da nam se pridružite u petak, 21.10., u 18:00 h na lokaciji Wespa Spaces, Heinzelova ul. 60, Zagreb.

Ulaznice pronađite na linku u nastavku:entrio.hr

Idi na 24sata