Novi festival u organizaciji Exita od prve objave do konačnog otvaranja, zbog izuzetnog interesa čak trostruko je uvećao početni kapacitet i duplirao broj festivalskih zona u umaškom resortu Stella Maris, dok su prema službenim podacima Turističke zajednice Grada Umaga, svi smještajni kapaciteti u gradu i okolnim mjestima, bili popunjeni. Prema podacima TZG Umag, u odnosu na predfestivalski vikend u Umagu i okolici, zabilježen je rast posjete od čak 220%! Festival je od 25. do 28. svibnja posjetilo više od 50.000 fanova, a čak 93% njih došlo je izvan Umaga, a grad domaćin u gostoprimstvu slijedi Istarska Županija u koju je došlo čak 85% gostiju sa strane! Ovo istraživanje ustvrdilo je i da je svaki od ovih posjetitelja prosječno potrošio 292 eura tijekom trajanja festivala.
Istraživanje posjetitelja pokazuje i da su se u prosjeku zadržali tri dana u Umagu, a na listi oko 40 zemalja iz kojih su gosti pristizali na festival nalaze se Velika Britanija, Nizozemska, Francuska i većina država europskog kontinenta te sve susjedne zemlje među kojima očekivano prednjače posjetitelji iz obližnje Slovenije i Italije.Nešto više trošili su upravo posjetitelji iz Zapadne Evrope, s 310 eura u konačnici, odnosno 103 eura dnevno, a zanimljivo je da uopće nisu zaostajali ni posetitelji iz zemalja regije s prosječnih 305 eura, odnosno nešto više od 100 eura dnevno.
"Nakon izuzetnog starta Sea Star festivala, koji je premašio sva očekivanja, kreirala se povijesna šansa da Sea Star izraste u jedan od najznačajnijih glazbenih festivala Mediterana i jedan od najznačajnijih brendova Umaga, Istre, ali i cijele regije. Prema iskustvu s Exita, s ovakvom početnom energijom, Sea Star će još dugo blistati na europskoj mapi festivala", rekao je direktor i osnivač EXIT festivala Dušan Kovačević.
Posjetitelji, brojni izvođači, kako internacionalni, tako i regionalni koji su cestama proputovali Istru, te više od 300 novinara iz cijelog svijeta u samim superlativima su se izrazili o ljepotama, gastronomskoj ponudi i prihvaćenosti od strane domaćina. Ove godine na adresu festivala stigla su brojna priznanja svetskih medija, pa su svoje preporuke za Sea Star kao i za odmor u Umagu dali neki od najutjecajnijih britanskih medija usmjerenih na mlađu populaciju, kao što su DJ Mag, Billboard, IQ, Mixmag, Pulse Radio, Festpop i mnogi drugi.
Visokoobrazovani čine čak dvije trećine, a prosječna starost publike Sea Star festivala je 26,2 godine čime se nalaze u višoj platežnoj skupini. Posjetitelji su najvećim dijelom bili smješteni u apartmanima, privatnom smestaju i hotelima. Provedeno istraživanje je pokazalo i da je velika većina, preko 80%, Umag posjetila isključivo zbog Sea Star festivala, dok je preko 95% ispitanika izjavilo da im se mišljenje o Umagu popravilo ili je pak ostalo jednako pozitivno i nakon festivala! Također, čak 95.3% ispitanika procjenilo je da je kompleks Stella Maris odlična ili dobra lokacija za održavanje festivala.
Istraživanje je vršeno na reprezentativnom uzorku koji su činili isključivo posjetitelji s kupljenim ulaznicama.