To je to što me zanima!

Skill Box znanjem osvojio i proširio se na tržište Bosne i Hercegovine

Irena Miličević Vukoja, nova je predavačica Skill Boxa, iz područja komunikacije i employer brandinga
Vidi originalni članak

Nakon manje od dvije godine od plasiranja digitalne platforme znanja, Skill Box se može pohvaliti još jednim regionalnim uspjehom, ulaskom na tržište Bosne i Hercegovine. Partnerska suradnja između društva koja okuplja žene u komunikacijskoj industriji Woman.Comm-a, službeno će se objaviti sljedeći tjedan, na konferenciji gdje će suosnivačice Lida Hamar Paladin i Ivana Radovniković Marković, 25.10., u sklopu predavanja ''Ljudi i znanje su naša najveća vrijednost'' predstaviti Skill Box.

- U manje od dvije godine kako postoji regionalna digitalna platforma znanja Skill Box, rezultati su nadmašili i naša prvotna očekivanja pa i planove. Tako da zaista mogu reći da smo zadovoljni. Jako puno ulažemo u Skill Box i sve se to vidi, primijeti i nailazi na suradnje i partnerstva kakvima se nismo ni nadali. Skill Box sada broji skoro trideset predavača koji su postavljeni na platformu, do kraja godine objavit ćemo još njih pet, snimamo u prosjeku tri tjedno, a u montaži je trenutno njih dvadeset. Znanje je ipak ono što se traži i stavlja ispred svega, a to smo dokazali ovom platformom. - rekla je Lida Hamar Paladin. - Mi smo svojevrsni alat za sve one koji možda razmišljaju kako da se i sami predstave i pozicioniranju na ostala tržišta, prepoznati smo kao i jedan odličan alat za self branding. - dodala je Ivana Radovniković Marković.

Ispred Woman.Comm, njegova direktorica Irena Miličević Vukoja, rekla je -  Raduje nas suradnja s platformom Skill Box jer smo sigurni da je ovo pravi alat koji će našim članicama ali i cijelom tržištu BiH ponuditi ono što mi imamo u cilju, a to je prvenstveno dodatna edukacija, rad na vještinama, usavršavanju, inspiriranju te učenje od najboljih, a to je upravo ono čemu mi težimo. -

Irena Miličević Vukoja, nova je predavačica Skill Boxa, iz područja komunikacije i employer brandinga.

Puna znanja i iskustva, originalna, tvrdoglava i uporna, Irena je za dvije godine stvorila brojnu i utjecajnu organizaciju žena u regionalnoj kreativnoj industriji. Njena strast, a prije svega iskrenost u promjeni u društvu, dočekana je s velikim odobrenjem, te tako sad njena regionalna zajednica broji više od dvjesto članova. Njen cilj je stvoriti vodeće društvo žena iz komunikacijske industrije u regiji koje pruža podršku napretku žena u njihovom ostvarivanju svog punog potencijala na istaknutim voditeljskim pozicijama, a sve to kroz stvaranje kulture pripadanja i međusobne podrške, kroz poticanje zajedništva i dijeljenje znanja i iskustva te podržavajući inovacije i pozitivne promjene koje oblikuju budućnost komunikacijske industrije. 

Besplatna lekcija

Trailer

Idi na 24sata