To je to što me zanima!

Startaj Hrvatska: Tijana, Berna i Donat te Martina i Mary okušali su se u direktnoj prodaji

Tijana Božović Galjanić, Berna Storjak i Donat Rupčić, Martina Završki te Mary Novosel su nakon usavršavanja proizvoda i isporuke naručenih količina SPAR-u Hrvatska dobili priliku i da se u direktnoj prodaji predstave kupcima
Vidi originalni članak

Riječ je o kandidatima jedinstvenog projekta „Startaj Hrvatska” koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca.

Za svladavanje izazova direktne prodaje u sklopu kojega su trebale prodati što više svojih proizvoda Tijana, Berna i Donat te Martina i Mary imali su na raspolaganju 90 minuta. Savjetima su im pomogli poznati hrvatski poduzetnici u ulozi tajnih kupaca.

U prodaji jedan na jedan prva se okušala Tijana Božović Galjanić. Predstavila je svoj brand bio snack pločica Superheraw od suhog voća, orašastih plodova te sjemenki. Ideja za ovim pločicama Tijani je sinula kada se suočila s jakim alergijama svoga sina na hranu. Superheraw pločice, dostupne u pet različitih okusa – voće i orašasti plodovi, kokos i sjemenke konoplje, lješnjak i kakao, kakao i naranča te borovnica i indijski orah, odličan su međuobrok. Tijanin tajni kupac bio je Filip Smerdelj, poduzetnik koji je osmislio prvi photobooth u Hrvatskoj. „Budi ustrajna, a s obzirom na ovo što sam vidio do sada, za Superheraw neće biti nikakvih problema”, poručio joj je tom prilikom.

Berna Storjak je u društvu sina Donata prezentirala svoj Ghee, pročišćeni maslac dobiven višesatnim kuhanjem u kojem se odvajaju voda, mliječne bjelančevine i mliječni šećer. Ghee je pogodan za ljude alergične na mlijeko i mliječne proizvode. Mogu ga koristiti sve generacije, jer je prirodno bogat vitaminom D koji u organizmu potpomaže važne procese. Dragana Lipovac, ekonomistica s iskustvom rada u špediciji i pokretačica aplikacije koja olakšava komunikaciju između proizvođača, poduzetnika i transporta, savjetovala im je kako osluškivati potrebe kupaca.

Martina Završki predstavila je Špajz juhe pripremljene prema jednostavnoj recepturi, bez konzervansa i od najsvježijih namirnica s lokalnih OPG-a. Martinine juhe dolaze u četiri varijante – kao povrtna juha od mrkve, brokule i cvjetače, juha od butternut tikve, zatim juha od mrkve i celera te juha od rajčice i bosiljka. Njen tajni kupac bila je Josipa Bračanov, kreativna konzultantica i nekadašnja poduzetnica. „Martina je pomalo sramežljiva. Kada prodaje, trebala bi saznati što više o kupcu”, jedan je od savjeta koje je Josipa Bračanov podijelila s Martinom.

Za pažnju kupaca borila se i Mary Novosel uz svoj Shapello, nježnu i potpuno prirodnu aktivnu formulu proizvoda za njegu i čišćenje kućnih ljubimaca. Baza ovog šampona dostupnog u dvije verzije – kao sapun u obliku šapice i kao tekući šampon, potpuno je prirodna te sadrži zelenu glinu i aktivni ugljen koji dubinski čiste i detoksiciraju. Andrija Čolak, pokretač poznatog brenda Surf’n’Fries, bio je njezin tajni kupac. „Mary je jako draga i topla u komunikaciji, a sada je na redu ‘poliranje’ prodajnih tehnika”, poručio je nakon susreta s Mary Novosel.

Njihovi proizvodi mogu se pronaći i kupiti na posebnim policama u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Svaka kupnja čini razliku i utječe na to koji će kandidat odnijeti titulu HIT proizvoda 2020. Ove subote na redu je i finalna emisija u kojoj ćemo doznati i pobjednika jedinstvenog i uzbudljivog projekta „Startaj Hrvatska”.

Idi na 24sata