To je to što me zanima!

AOC i Philips značajno povećali svoj udio na tržištu

Prema posljednjim brojkama i analizama, tržište monitora u široj europskoj regiji poraslo je za 3,2 posto u drugom kvartalu 2019. godine
Vidi originalni članak

Stručnjaci za monitore AOC i MMD, licencirani partner Philipsovih monitora, zajedničkim su snagama udvostručili svoj tržišni udio za 6.7 posto i time zadržali treće mjesto sa 14,1 posto tržišnog udjela. Rastu tržišnog udjela svake godine doprinosi MMD rastom od 10,8 posto.

Što se tiče velikih dimenzija monitora (68.6 cm – 27 inča i više), dvije kompanije zajedno zauzimaju drugo mjesto sa 14 posto tržišnog udjela. Dok je ovaj segment porastao za 29,2 posto, obje kompanije zajedno su rasle gotovo dvostruko više, za 57,7 posto. Pojedinačno, tržišni udio AOC-a u segmentu velikih dimenzija monitora porastao je za 64 posto dok je  tržišni udio MMD-a u ovom segmentu porastao za 53,3 posto. AOC i MMD zajedno su zauzeli prvo mjesto u Rusiji, zemljama Beneluxa, Ukrajini, Poljskoj, Italije, Češkoj i Slovačkoj, dok je MMD zasebno prvi u kategoriji monitora od 27 inča i više u zemljama Beneluxa I Ukrajini.

Ukupno tržište monitora nastavlja rasti i to ponajviše zahvaljujući pojavljivanju monitora visoke rezolucije (QHD i UHD), ultra-wide i zakrivljenih monitora uključujući i pojavu inovativnih tehnologija koje doprinose većoj kvaliteti i lakoći korištenja. Također, odlučujući faktor je gamerski sektor koji kontinuirano raste.

Stefan Sommer, Marketing menadžer za područje Europe

U AOC-u i MMD-u uzastopno radimo na inovativnim značajkama u različitim područjima naših proizvoda kao što su dizajn, kvaliteta slike, ergonomske postavke, jednostavnost uporabe te ekološka prihvatljivost i održivost. Ove inovacije rezultirale su rastom našeg tržišnog udjela te svakog tromjesečja uspijevamo povećavati našu prisutnost na tržištu“, kaže Stefan Sommer, Marketing menadžer za područje Europe.

AOC posebno zadivljuje sa širokim i inovativnim spektrom vrhunskih gaming monitora. Uz to AOC-ov rastući portfolio profesinalnih monitora za male i srednje poduzetnike i javni sektor također je visoko konkurentan i na tržištu dobro prihvaćen. 

S druge strane, MMD je značajno narastao u posljednjem kvartalu zahvaljujući prvenstveno jedinstvenim i inovativnim rješenjima, poput unapređivanja produktivnosti i funkcionalne USB docking postaje, kao i zelenim rješenjima poput PoweSensor opcije koje prepoznaje odsutnost korisnika te smanjuje korištenje energije za 80 posto, pop-up web kamere koja se može sklonite za pojačanu sigurnost, i na kraju hibridnih USB-C i USB-A kablovi za povezivnje novih i starih uređaja. MMD se unazad dvije godine i značajno proširio u gaming sektor novom gamerskom linijom Momentum prilagođenoj igraćim konzolama.

U Jadranskoj regiji, tržište monitora raslo je za 17 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok su AOC i MMD zajedno rasli dva puta brže od tržišne stope, za 41,8 posto. Pojedinačno, tržišni udio AOC-a porastao je za 48,6 posto, a MMD-a za 34,9 posto. Oba branda zajedno snažno drže prvo mjesto u ovoj regiji s tržišnim udjelom od  20,9 posto, uz povećanje tržišnog udjela od 3,6 posto u odnosu na prošlu godinu.

Što se tiče velikih dimenzija monitora od 27 inča i više, oba proizvođača drže drugo mjesto sa rastom od 103, 7 posto u odnosu na prošlu godinu, te 14.6 posto tržišnog udjela. AOC-ov doprinos toj brojci je rast od 88 posto, te MMD-ov rast od 125.4 posto.

''Tržište monitora u Jadranskoj regiji raste sve više u zadnjem kvartalu. Zahvaljujući prebacivanju korisnika na veće dimenzije monitore i našem podudarnom portfelju AOC i MMD, odnosno Philips monitora, značajno smo porasli u ovom segmentu. Sveukupno, zajedno s oba branda zadržali smo prvu poziciju na tržištu Jadranske regije.'' izjavio je Cristian Bucur, voditelj prodaje u AOC-a i MMD-a za Jadransku regiju.
 

Idi na 24sata