To je to što me zanima!

Tehnologija koja prepoznaje pse, a oduševila je u Cannesu

Glavna glumica Vida ravnodušna prema nagradama i odličnom uspjehu svog tima
Vidi originalni članak

Očevici tvrde da je prilikom dodjele nagrada nezainteresirano spavala na svom jastuku, a bolji poznavatelji pseće duše tumače: „Njen duboki uzdah može značiti samo da je vrlo zadovoljna ovim uspjehom.“ 

Razvili su tehnologiju pomoću koje je tek neposredna blizina psa aktivirala oglas za Pedigree Dentastix, čime su utrostručili učinkovitost kampanje i osvojili broncu za kreativnu upotrebu podataka.

 


Postoji mišljenje da najbolji svoje rezultate zbrajaju svakodnevno, a ne na kraju godine. Naravno, to mišljenje postoji samo među onim najboljima. GO2Digital računica za proteklih 180 dana broji 12 osvojenih nagrada.


Brončani lav na najvećem festivalu oglašavanja u svijetu, u Cannesu, u kategoriji Data technology, shortlist u kategoriji Data-driven Targeting. Osvojeno prvo i treće mjesto u Europi u kategoriji digitalnih projekata IAB Europe Mixx , te svjetska nagrada na Festival of Media Global awards. Tu su i srebrni Effie u Media Innovation kategoriji za Dogversiting kampanju, Idea X award, i to za Digital craft, i Mixx award for Best Tech&Innovation. 

 


Ekipa iz GO2Digital voli lokalno, a lokalno očito voli i njih: prvi su medij u Hrvatskoj koji je postigao HURA hatrick – osvojili su sve tri nagrade: Effie, Mixx i Idea X. Ukratko: 
• 1 x srebrni Effie – Media Innovation
• 1 x Mixx – Best Tech & Innovation
• 1 x Idea X – Digital Craft 
• 2 x IAB Europe Mixx 
• 5 x Festival of media global:
Grand Prix za kampanju godine, 
Zlato za najbolji marketing u stvarnom vremenu (real-time marketing),
Zlato za najbolje korištenje tradicionalnih medija – vanjsko oglašavanje,  
Zlato za kreativno korištenje medija,
Bronca za najbolje korištenje tehnologije u digitalnim medijima,
• 1 x Cannes brončani lav za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije/Data technology,
• 1 x shortlist u Caness u kategoriji ciljanje na temelju podataka/ Data-driven Targeting.

Mješanka kangala Vida Del Biondi, glavna glumica kampanje Dogvertising koju je GO2Digital kreirao za Mediacom i Pedigree Hrvatska, za vrijeme dodjele nagrada nezainteresirano je spavala na svom jastuku. Nejasno je njeno mišljenje o cijelom projektu, no sudionici tvrde da se ekipa na snimanju ludo zabavljala. Crna njemačka doga Delta of Egypt umislila si je da je čivava te svima skakala u krilo, a mješanac Piksi Potočar uporno je svojim ekscesima dokazivao svoju terijersku krv. Vida je nakon nekog vremena duboko uzdahnula pognuvši glavu, a poznavaoci najboljeg čovjekovog prijatelja tvrdi da takva vrsta uzdaha može samo značiti da je iznimno zadovoljna uspjehom svog tima i da je jako ponosna, ali i umorna od svega. „Ne zanimaju me brojevi“ izjavila je tom prilikom. „Samo kosti i barf“ poentirala je.

Vidi ostavljamo poslastice, a o brojkama ćemo još malo. Go2Digital u prvom polugodištu ove godine broji 1.500 m2 ugrađenih LED površina i povećanje dosega mreže za 40% u Hrvatskoj (sa 1 milijun ljudi dnevno na 1.4 milijuna ljudi dnevno). Kroz razvoj tehnologije i uz bolje razumijevanje tržišta razvili su novu vještinu komuniciranja i pri tome sposobnost ostvariti više ciljeva za potrebe klijenata. Dugoročno planiranje i stabilnost temelj su ostvarivanja znatno većih projekata u smislu dosega i potrebe ostvarenih rezultata u narednom periodu.

Najprestižnije svjetske, europske i domaće strukovne nagrade dokaz su njihovoj poziciji lidera u digitalnom vanjskom oglašavanju u Hrvatskoj, ali i u Europi.

Idi na 24sata