To je to što me zanima!

U Loniji i Slogi biraj i o Citroenu C3 Aircross snivaj!

Za uspješno odrađenu prvu polovicu godine, Lonia i partneri svoje kupce časte ljetnom nagradnom igrom
Vidi originalni članak

Za uspješno odrađenu prvu polovicu godine, Lonia i partneri svoje kupce časte ljetnom nagradnom igrom u trajanju od 13. srpnja do 30. kolovoza. Uz glavnu nagradu automobil Citroen C3 Aircross, sudionici mogu osvojiti i druge vrijedne nagrade: Lonia poklon karticu u vrijednosti 12.000,00 kn, iPhone 11, tv-prijemnik, prijenosno računalo, Sony PS4 + 3 igre, robot usisavač i 12 poklon kartica u vrijednosti 1.000,00 kn, a mogu se prijaviti i putem on-line obrasca za tjedne nagrade i osvojiti prijenosno računalo ili Sony PS4.

Uvjet za sudjelovanje je obavljena kupnja u nekoj od 305 prodavaonica Lonie i Sloge, u minimalnoj vrijednosti od 50,00 kn i barem jednog označenog sponzorskog proizvoda poznatih marki naših partnera - Zvečevo, Dukat, Vindija, Gavrilović, Podravka, Franck, Jamnica, Ožujsko pivo, Heineken, DA PIVO, Čipi Čips, Bobi, Chio, Henkel, Drenik, Paloma, Fructal KH-7, Hell, Fino i Vivax.

Završno izvlačenje održat će se 16. rujna u Lonia maksi Robnoj kući u Kutini, na adresi Kolodvorska 21, s početkom u 11h., a sudjelovati mogu svi kupci, neograničeni broj puta i nakon svake obavljene kupnje.

Suradnja s Glovo, Wolt, Pauza.hr i Bolt

Osim s nagradnom igrom, Lonia je početak ljeta dočekala s dvije uspješno pokrenute suradnje na području dostave namirnica krajnjim kupcima. Osim putem Glovo aplikacije, koji osim u Zagrebu, ima dostavu i na području Siska i s kojom Lonia uspješno surađuje od prošle godine, kupci u metropoli sada mogu birati žele li naručivati dostavu namirnica putem aplikacija Wolt ili Pauza.hr, ili pak Bolt, s kojim suradnju Lonia započinje ovih dana. S obzirom na lokacije prodavaonica u gradu Zagrebu te širok asortiman i kvalitetnu uslugu, istovremena suradnja sa svim dostavljačkim kućama pokazala se održivom i vrlo uspješnom, a nesretne okolnosti s kojima se na žalost svi suočavamo, drastično su povećale broj narudžbi putem aplikacija i ono što je do pred malo vremena bio novi trend korišten uglavnom od strane mlade populacije, polako je postao uobičajeni prodajni kanal koji odlično funkcionira.

Lonia i Sloga u 2020.godini

Krajem prosinca 2019.g. Lonia je preuzela Podravski mlin i Slogu Podravsku trgovinu čime je svoju prodajnu mrežu povećala na ukupno 305 prodajnih objekata i proširila poslovanje na još jednu županiju, ali i djelatnost – mlinarstvo. Bakino brašno i brašno Podravskog mlina dobro su poznati brendovi u Podravini, proizvedeni suvremenom tehnologijom od najkvalitetnije pšenice koji su sad dostupni kupcima u svim Lonia prodavaonicama, a uz pekarske proizvode Gradske pekare, logično su zaokružili priču o vlastitoj proizvodnji osnovnih namirnica i sigurnosti u opskrbnom lancu, što se na žalost prije nekoliko mjeseci pokazalo od presudne važnosti.

Sigurnost je pojam koji je u posljednje vrijeme posao vrlo relativan, no Uprava Lonie kontinuirano radi na tome se za svoje zaposlenike osigura upravo to - sigurna primanja i njihovo povećanje u skladu s poslovnim rezultatima. U posljednjih godinu dana, povećani su neto primitci trgovaca i svih djelatnika Društva za više od 10% (u posljednje tri godine veći su za 40%!), dok se istovremeno fluktuacija trgovaca smanjila na razinu koja je u rangu najbolje svjetske prakse za takav ključni pokazatelj zadovoljstva djelatnika. Lonijini djelatnici su pokazali za vrijeme zagrebačkog potresa, a naročito tijekom nezapamćene COVID 19 krize koja je još uvijek u punom zamahu, kao najvažnija poluga u opskrbi potrošača, kako u zagrebačkim četvrtima pogođenima potresom, tako i u svim naseljima gdje je Lonia bila jedna od rijetkih alternativa pokretnoj trgovini koje za vrijeme „lockdowna“ nisu bile u mogućnosti obilaziti slabo naseljena i većinom staračka naselja i sela na Kordunu, banovini, Moslavini i Zapadnoj Slavoniji.

Lonia se ovim putem želi zahvaliti svim svojim hrabrim i nesebičnim djelatnicima - trgovcima, vozačima, skladištarima i terenskim komercijalistima, što su omogućili nesmetani rad trgovina u posebnim uvjetima te opskrbu potrošača svim potrebnim artiklima koji su se iznad prosječno kupovali, a istovremeno i prvenstveno domaćim dobavljačima koji su djelovali zajedno sa Loniom u obavljanju jedne od rijetkih društvenih funkcija koja je mogla i morala funkcionirati i u vrijeme totalnog "lockdowna"! Veliko hvala svima koji su omogućili da prebrodimo prvi, šokantni dio ove krize i omogućili da obavimo svoju društvenu funkciju - opskrbu svih potrošača u osam županija SZ Hrvatske u kojima djelujemo.
 

Idi na 24sata