To je to što me zanima!

Uporabom digitalne tehnologije Hrvati osvojili najprestižniju svjetsku oglašivačku nagradu

MediaCom i Go2Digital razvili tehnologiju s pomoću koje je tek neposredna blizina psa aktivirala digitalni oglas popularnog branda za ljubimce - utrostručili su učinkovitost kampanje i osvojili zlato za inovaciju u vanjskom oglašavanju
Vidi originalni članak

Projekt hrvatskih stručnjaka iz medijske agencije MediaCom naziva „Dogvertising“, nastao u suradnji s Go2Digitalom za brand Pedigree Dentastixosvojio je broncu u kategoriji Data Technology. Njihov uspjeh je tim veći jer u istoj kategoriji u kojoj su osvojili broncu nisu dodijeljeni ni zlato ni srebro, a u Data Driven Targeting kategoriji u kojoj su došli do shortliste, nije dodijeljena nagrada.

Najveći svjetski festival kreativnosti u tržišnim komunikacijama ove je godine u konkurenciji imao 29.074 rad iz 90 zemalja, a hrvatski su se laureati istaknuli kreativnim korištenjem digitalne tehnologije i podataka u oglašavanju. 

 

Digitalna inovacija i kreativno korištenje formata omogućili su ciljano oglašavanje prema vlasnicima pasa – razvijen je algoritam koji u stvarnom vremenu prepoznaje psa i taj signal koristi za pokretanje oglasa na ekranima vanjskog oglašavanja. Algoritam je prepoznavao i specifičnosti pasa kako bi preporučio oglas za adekvatan proizvod, što je omogućilo značajno veću relevantnost oglasa šetačima pasa, a samim time i bolje prodajne rezultate. 

Izuzetno smo ponosni na to što se hrvatska oglašivačka industrija ovom nagradom pozicionirala kao svjetski lider u upotrebi umjetne inteligencije. Ideja da kamere istreniramo da razumiju kako se ispred njih nalazi pas omogućila nam je nam postizanje gotovo stopostotne preciznosti pokretanja oglasa pred vlasnicima pasa. Kako je zagrebački ured MediaComa dio grupacije koja upravlja s oglašivačkim budžetom većim od BDP-a Hrvatske, posebno nam je drago da će naši kolege u preko 100 zemalja upravo na našem primjeru proučavati kako se pomiču granice tehnologije.“, izjavio je Marko Matejčić, direktor za strateško planiranje u MediaComu.

 

Projekt „Dogvertising“ izvrstan je primjer kako jednostavne ideje mogu značajno unaprijediti poslovanje. S obzirom da trećina Hrvata posjeduje psa - razvijem algoritma omogućili smo prikazivanje oglasa isključivo vlasnicima pasa i time utrostručili učinkovitost našeg oglašavanja“, izjavila je Maja Zorc, Marsova voditeljica portfelja hrane za kućne ljubimce.

Ovo priznanje je samo još jedan dokaz da Hrvatska ima jednu od tehnološki najnaprednijih mreža za digitalno vanjsko oglašavanje u Europi te da prednjači u implementaciji umjetne inteligencije, proširene stvarnosti i upravljanja ekranima putem pokreta.“ izjavio je Dean Udatny, direktor marketinga za Go2Digital.

 

Ovo je ujedno i treći povijesni događaj za hrvatsku medijsku industriju. MediaCom Zagreb je u svibnju postao prva medijska agencija u Hrvatskoj koja je osvojila IAB Europe Mixx nagradu – najprestižniju europsku nagradu za digitalno oglašavanje. Inovativnost ideje potvrđena je i na svjetskom nivou u lipnju osvajanjem Grand Prix nagrade za najbolju oglašivačku kampanju na svijetu te 3 zlata i broncom na Festival of Media Global - najprestižnijem svjetskom festivalu medijske industrije.

Idi na 24sata