To je to što me zanima!

Zadranka je sretna stotisućita korisnica Cool kartice

Studenac je proslavio jubilarni trenutak svoje Cool kartice, a tom je prigodom počastio okupljene i nagradio sretnu korisnicu
Vidi originalni članak

Nešto više od godinu dana od kada je lansirana Cool kartica, Zadranka Tatiana Zatezalo postala je njezina stotisućita korisnica. Tom je prilikom danas i nagrađena u svojem sretnom Studencu „na Branimiru“. Posebnost je i u tome što se radi o 400. poslovnici Studenca na Jadranu, otvorenoj u 2019. godini.

„Razveselila me vijest kako sam upravo ja jubilarna korisnica Cool kartice i dobitnica prigodnog poklon-bona. Tako se ispostavilo da je kupnja u Studencu za mene spoj ugodnog s korisnim, a pružila se i idealna prilika da se svi malo podružimo i uživamo uz pripremljenu tortu. Malo ovakvih sretnih okolnosti uvijek dobro dođe“, istaknula je Tatiana.

Cool kartica Studenca kupcima donosi uštedu pri kupnji do čak 50 %, a u programima vjernosti pomaže da osvoje više naljepnica potrebnih za određene pogodnosti. Usto, svakog 11. u mjesecu umirovljenici zahvaljujući svojoj Cool kartici ostvaruju 15 % popusta na kupnju. Za one koji još uvijek nemaju svoju Cool karticu, sada je pravo vrijeme da u najbližem Studencu ispune jednostavan registracijski obrazac, preuzmu karticu i tako osiguraju sebi sve prednosti koje ona donosi.

„Naši kupci iznimno su nam važni, a Cool kartica jedan je od pokazatelja kako mislimo na njih. U posljednjih godinu dana tako smo, osim kartice, pokrenuli mnogobrojne novitete poput programa vjernosti, projekta Kupi i pokupi te usluga kao što su mogućnost slanja paketa s prodajnog mjesta i plaćanja režija. I sve to kako bismo kupcima ponudili što više dodatnih mogućnosti uz običnu kupnju. Također, uspješno smo implementirali novi format trgovine te novo uređenje i dizajn cjelokupne mreže prodavaonica, a naglasak smo stavili i na svježe proizvode i ponudu to go. Sve su to elementi koji zasigurno utječu na iskustvo kupnje, a jedan od naših prioriteta upravo je povećanje zadovoljstva naših kupaca, ali i samih djelatnika“, pojasnila je Nina Mimica, direktorica marketinga Studenca.

Studenac kao vodeći maloprodajni lanac na Jadranu proteklih godina neprestano ulaže u poboljšanje svojeg asortimana, usluga, ali i posebnih promotivnih programa radi ispunjavanja potreba svojih kupaca. U prilog tomu govori i „Tjedan kave“ pred nama jer u trgovinama Studenca s uslugom to go povodom Svjetskog dana kave od 28. rujna do 4. listopada najbrže kupce očekuje više od 28.000 besplatnih napitaka, a jedna je od takvih trgovina i ova posebno sretna „na Branimiru“.

Idi na 24sata