To je to što me zanima!

Nezadovoljan automobilom ostavio ga ispred autosalona

Pero Matana kupio je u autosalonu Auto Dubrovnik Chevrolet Cruze. Platio ga je 95.000 kuna preko leasing kuće. Kaže da mu auto ne može povući na uzbrdici
Vidi originalni članak

Bilo je neobično vidjeti auto na kojem piše  "Popravite me", a bio je parkiran ispred autosalona u Dubrovniku, rekao nam je čitatelj koji je poslao fotografiju. Kaže da je vlasnik nezadovoljan vozilom, jer, dodao je, nije mogao svladati uspone niti je imao snage. 

- Vlasnik Pero Matana rekao mi je da Chevrolet Cruze kojeg je kupio uopće nema snage pa se nebrojeno puta žalio autokući - kaže čitatelj. Problem nam je pojasnio sam vlasnik.

- Morao sam prosvjedovati jer auto nije ispravan. Uključivao sam se njime na magistralu. U autu su mi bili supruga i troje djece. Autobus umalo nije udario u nas jer auto nije htio povući. Problem je bio izraženiji ljeti, a nešto manje zimi -  kaže nam Pero Matan, Dubrovčanin koji je na leasing kupio Chevrolet Cruze prije pola godine. Uskoro je, kaže, primijetio da auto nema snage. Ljeti, zbog vrućina, auto nije htio kretati. Žalio se autokući. Tvrdi da je serviser rekao da auto nije ispravan. No, u autokući Dubrovnik kažu drugačije.

- Servisni odjel Auto-Dubrovnik zaprimio je pritužbu gospodina Matane da je njegovo vozilo Chevrolet Cruze 1,6  preslabo i  da ima problema s kretanjem. Provjera i standardna dijagnostička procedura pokazale su da je vozilo u potpunosti tehnički ispravno. Dijagnostičkim kompjuterom snimljen je rad motora i poslan službi za tehničku podršku Gneral Motorsa. Oni su potvrdili konstatacije da je vozilo 100 posto  tehnički ispravno. Gospodinu Matani ponudili smo da se o našem trošku njegovo vozilo testira u Centru za vozila Hrvatske i da oni, kao neovisna organizacija, testom parametara motora i izlazne snage potvrde slaganje ili neslaganje izmjerenih vrijednosti s tvorničkim. Gospodin Matana odbio je taj prijedlog. Djelatnik tehničke službe Chevroleta u Hrvatskoj došao je u Dubrovnik s istovjetnim vozilom kakvog je kupio naš kupac te mu je omogućeno da  proba vozilo koje je dovezeno iz Zagreba, a djelatnik Chevroleta je probao vozilo gospodina Matane. Obostrani zaključak je bio da se vozila ponašaju potpuno jednako - navode u Auto Dubrovniku.  Još jednom su, dodaju, obavili dijagnostiku auta, a rezultat je opet bio isti - vozilo je ispravno. 

Matana je auto preuzeo u subotu 19. studenog i ostavio ga u krugu autokuće koja je pozvala pauk. Iz autokuće govore da su otvoreni za pomoć svakom kupcu, ali da im je nejasno kako je vozilo uspjelo prijeći za pola godine 13.000 kilometara ako je bilo neispravno.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • kova_sb 02.12.2010.

    Šta nisi otišao u drugi serviz pa tamo se žalio, pa nije ni čudo kakvo se gorivo prodaje.

  • polaris 01.12.2010.

    Ne znam i ne ulazim u ovu diskusiju a ima priču i veze na sve marke vozila.Borba za tržištem a tako i sa niskom cijenom proizvođači za osnovnu opremu i jeftinijom cijenom malo boljeg auta više klase nude daleko slabije motore koje minimalno zadovoljavaju potrebe auta.Tako se kupac odluči kupiti veći auto sa slabim motorom pogotovo benzinca i dobije razočarenje kad preko ljteta ukopča klimu(ako vozi sam nešto i ide) neće da vuče,veća potrošnja,ubrzanje loše,ne savladava uspone itd.

  • ivan7 01.12.2010.

    Poštovana redakcijo; Moram izraziti žaljenje što moju vjest niste u potpunosti prenjeli a posebno onaj dio gdje gospodin Matana ima pismenu konstataciju voditelja servisa koji poziva mjerodavne iz chevroleta da dođu testirati vozilo za toplijeg vremena i u našim uvjetima te smatra da nije normalno da vozilo nikako ili jako teško svladava uspone koje sva druga vozila mogu svladat. Također voditelj servisa konstatira da bi i on kao kupac bio prilično razočaran, te da su navedene poteškoće izražajnije za toplijeg vremena što se i sam uvjerio testnim vožnjama. Iz chevroleta za Istočnu Evropu su se na sve to oglušili i donjeli zaključak da je vozilo ispravno te je isti prihvatio i Auto Dubrovnik pa je za gospodina Matanu sve više bilo uzalud. Reklamacije na predmetno vozilo te posjete servisu su počele nakon 3000 km. odnosno 2 mjeseca nakon kupnje a za što sve gospodin matana ima pismenu dokumentaciju. Kako sam govori reklamirao bi on vozilo i nakon 2 dana ali su ga uvjeravali da se vozilo mora razradit. Znači postoji jasna dokumentacija koja potvrđuje naavedene tvrdnje da su i oni bili svjesni neispravnosti te Vam istu mogu dostavit što sam Vam već spomenuo. Mislim da moramo biti realni i dopustiti da sve strane iznesu činjenice kojima raspolažu a ne samo jedna strana.

Komentiraj...
Vidi sve komentare