To je to što me zanima!

Ulovio amura od jednog metra pa ga je pustio nazad u jezero

Šefko Jusić lovio je šarane na jezeru Bajer u Fužinama. Na mamac mu se isprva ulovio amur od oko 8 kilograma, a potom i kapitalac od čak 13.5 kilograma...
Vidi originalni članak

Amur iz jezera Bajer u Fužinama bio je jajašce oplođeno pod sretnom zvijezdom. Iako ga je strastveni ribič Šefko Jusić ulovio na svoj mamac, ipak ga je pustio na slobodu.

- A što ću,,. ppustio sam ga. Štuku koju sam ulovio lani odnio sam u hladnjak pa sam je morao podijeliti prijateljima. Nije mi žao, ali nije mi žao ni što sam pustio amura - kaže dobrohotni ribič. S prijateljem Danijelom Šnajdarom otišao je u nedjelju ujutro na jezero Bajer u Fužinama. Lovio je šarana. Oko 9.,30 sati ulovio je amura od oko osam8 kilograma. Oko podne zagrizao je još jedan.

- Mislio sam da je šaran. Uzeo sam štap, ali sam primijetio da je nešto veliko. Borio sam se s njim oko 15 minuta . Izmorio sam ga i izvadio. Bio je dug metar, a težak 13,.5 kilograma. Doma sam odnio šarana od ‘samo’ 4,5 kilograma - kaže Šefko Jusić.

Idi na 24sata

• p i j e v a c 20.07.2011.

Bravo majstore!! A ne kao oni što sa ledenicama ljetuju na Vranskom jezeru.Sramota za prave ribiče.

• petardeseti 20.07.2011.

pravi sportski ribolov . no često takve ribe zarade infekciju od udica prestanu jesti i na kraju ugibaju. nadam se da je Šefko poprskao ranu antiseptik sprejom što je zapravo obaveza svakog ribiča prije puštanja ulova nazad u vodu !!!!

• mlinka79 20.07.2011.

pa ako je pravi sportski ribić i red mu je da ga pusti jer to je matična riba koja je potrebna za razmnožavanje