Zadnji dan Dreft Fashion Weeka, za sam kraj, u subotu, akademska kiparica, modna dizajnerica i umjetnica Ivana Popović zajedno s poznatim dizajnerom nakita Mladenom Grubićem na pisti priprema pravi umjetnički spektakl u njenom stilu. Po prvi puta na pisti će se pojaviti 22 potpuno nova lica, mlade djevojke, a među njima i Ivanina kćer Luna i kćer Suzy Josipović – Hannah.
Povodom revije, Ivana i Mladen snimili su foto i video kampanju koja znakovito povezuje njihovu reviju s humanitarnom akcijom udruge Europa Donna u kojoj sudjeluju. Kampanju je snimio Robert Smith, poznati redatelj koji živi i radi u Londonu. Video dio kampanje Ivana, Mladen i Robert predstaviti će na samoj reviji.
Svojom revijom Ivana Popović i Mladen Grubić pridružuju se humanitarnoj akciji 'Darujmo ružičasti život' dio koje je već Ivana bila sa svojom izložbom 'Promatrači' na koju se nadovezuje ova revija.
- Cijela revija je jako mladenačka, u kvalitetnim materijalima poput svile, s kontrastima - ručno obojanom ili crnom svilom, posvećena je mladim djevojkama koje se moraju odlijepiti od Facebooka i ostalih modernih tehnologija, moraju biti svoje, drugačije, nesputane, neopterećene glupostima i lažnim vrijednostima, moraju putovati, upijati znanja, stjecati iskustva, to su moje žive promatračice, a svaka je drugačija, baš kao i moji promatrači – svaki je od njih deset tisuća puta drugačiji, ne postoji isti - objasnila je Ivana te nastavila.
- Poanta je da ne budu ničiji klonovi, da ne sliče jedna na drugu kao što u stvarnosti liče (mažu obrve, puče usne, ističu grudi), poanta je da se istaknu, izdvoje znanjem, obrazovanjem, pameću, da zaista budu samo svoje, u svakom smislu. U ovoj priči/reviji putuju svijetom vlakom za mlade Interrail, iz grada u grad - rekla je dizajnerica o onome što priprema za zadnji dan Dreft Fashion Weeka.