To je to što me zanima!

Lollobrigidina pjesma postigla veliki uspjeh 'preko Atlantika'

Pjesma „Bivša cura“ prešla je značajan put preko Atlantika i došla do kreativaca u Concept Farmi koji rade seriju kratkih video spotova za modni brend Century 21
Vidi originalni članak

„Dobar zvuk, daleko se čuje“. Tako bi u jednoj rečenici opisali lijepe vijesti vezane uz bend Lollobrigida. Naime, njihova pjesma „Bivša cura“ prešla je internetskim kanalima značajan put preko Atlantika i došla do kreativaca u Concept Farmi koji rade seriju kratkih video spotova za modni brend Century 21 iz New Yorka.

Tako se „Bivša cura“ našla u ulozi podloge za jednu od četiri reklame.

- Skroz smo se iznenadili kad su nas kontaktirali iz newyorškog branda Century 21. Vjerojatno su sasvim slučajno poslušali pjesmu na YouTube-u i svidjela im se. Mi nikad nismo imali neku strategiju prema inozemstvu jer pjevamo isključivo na hrvatskom. Taj Internet je čudo, baš smo oduševljeni – poručili su iz Lollobrigide.

Inače, Century 21 je dobro poznato ime među stilistima i modnim znalcima. Od daleke 1961. godine do danas postali su sinonim za modne trendove, a na području New Yorka, nalazi se čak osam trgovina.

Reklame kojih je ukupno četiri, naći će se na web stranicama Century 21 i unutar samih dućana. Redateljica reklama je nagrađivana Ry Russo-Young koja je, osim po svojim filmovima, poznata i po suradnji s producenticom i glavnom glumicom Lenom Dunham u seriji „Girls“.

>>> Ida Prester o novoj pjesmi Lollobrigide

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Lacuna 24.09.2013.

    Cool!

Komentiraj...
Vidi sve komentare