To je to što me zanima!

Ministarstvo turizma pohvalilo Ultru, ali ne žele dati još novca

Ultra festival poveća državni proračun za 40 milijuna kuna, a našu obalu reklamiraju mladi dlijem svijeta. Troškovi su sve veći, a Ministarstvo turizma ne želi izdvojiti više od 600.000 kuna
Vidi originalni članak

Posjetitelji Ultra festivala u Splitu troše poput kongresnih gostiju, oko 1000 kuna. Broj kreveta u Splitu se od prve do četvrte Ultre gotovo udvostručio, s 13.000 na 22.000 smještajnih jedinica. U državni proračun 'ulije' se 40 milijuna kuna. Split i županiju reklamiraju tisuće i tisuće posjetitelja, mahom mladih, iz 140 zemalja svijeta. Nema nikakvih nereda.

No izvođači su iz godine u godinu sve skuplji, a zbog geopolitičke situacije u Europi, traži se i jače osiguranje. Troškovi su se udvostručili, pa čak i utrostručili u odnosu na prvu godinu Ultre. Sve su to činjenice i problemi zbog kojih Ultra, kako se prvi put otvoreno govorilo u Splitu, možda i neće ostati na Poljudu. No državni aparat, odnosno nadležno Ministarstvo turizma za to i nije previše briga.

- I dok festival Exit u Novom Sadu ima status nacionalnog interesa i od države dobivaju milijun eura, mi dobivamo 600.000 kuna. Mi ne tražimo milijun eura. Festival stoji 60 milijuna kuna i trebamo pomoć države. Evo bit ću iskren, razočaran sam Ministarstvom turizma jer je jasno što je Ultra napravila za Hrvatsku - bio je otvoren Sandi Kuplen, direktor tvrtke Travel 2 Ultra.


Osim tih 600.000 kuna koje daje država, još 1,2 milijuna pomoći kroz najam Poljuda stiže iz Grada Splita te još 200.000 kuna od lokalne turističke zajednice. Organizatori smatraju da bi ukupna pomoć od države i ostalih izvora potpore trebala pokriti deset posto troškova festivala.

Savjetnik ministra turizma, Ivo Bašić tako je kazao kako prvo treba doznati hoće li biti Ultre 2017. godine, a onda će se sjesti za stol i razgovarati.

- Mogućnosti u financiranju su takve kakve jesu, napravili su veliki iskorak u pozicioniranju Hrvatske. kazao je Bašić koji se naknadno malo ispravio rekavši da su sigurni da će Ultra u Hrvatskoj biti i 2017..

Na pitanje zašto pomoć nije proporcionalna tome što je sam rekao o važnosti Ultre kazao je:

- Pa meni je teško sada govoriti što je uopće proporcionalno. Nastojat ćemo iduće godine pomoći koliko god budemo u mogućnosti.

Na pitanje kako komentira da je spot TZ-a "Full of Life" vidjelo 200.000 ljudi na YouTubu, a AfterMoving Ultra više od dva milijuna ljudi kaže:

- Naravno da nam znači taj podatak, uvijek ističemo velike promotivne efekte ove manifestacije i zaista nam je želja da se kroz ovakve manifestacije pozicioniramo i da ih što bolje pomognemo. Jako je teško govoriti o mogućnostima i iznosima. Ministarstvo turizma nema mogućnosti davanja financija festivalima. Ministarstvo turizma sudjeluje u BDP-u s 18 posto, hrvatski turizam je lani ostvario gotovo osam milijardi kuna prometa, a proračun ministarstva je oko 180 milijuna kuna. Jako teško je govoriti o ulaganju u nešto što zovemo strateški interes.


Luka Jureško, direktor komunikacija najavio je dolazak 150.000 ljudi iz 143 zemlje svijeta te vrhunski line up. Ultra na Poljudu će trajati tri dana, no glazbeni festival traje cijeli tjedan i to na lokacijama na Braču, Hvaru, Visu. Dodao je kako je lani šest milijuna ljudi gledalo festival preko interneta, što je također izvrsna promocija države. No najavio je i da će ove godine biti više sanitarnih čvorova što je proteklih godina bio veliki problem.

Zamjenik gradonačelnika Splita rekao je kako su mnogi bili puni predrasuda kad je najavljena prva Ultra, no da su dobri posjetitelji tijekom godina razoružali skeptike te da je lani čuo kako dvije bakice razgovaraju i govore: "Evo naše dice!"

 

Idi na 24sata

Komentari 5

  • miamia 06.07.2016.

    E jesmo glup narod nekad stvarno. Kad ce se shvatiti da sunce i more nije dovoljno. Trebali bi biti pocasceni sto je jedan festival ovakve razine kod nas, a mi samo seremo i vjecno nam nista ne valja. Sadrzaja za mlade treba biti sto vise kako bi se gosti privukli i kako bi se opet vratili. Sta kukate o drogama i alkoholu na Ultri, sta stvarno mislite da toga i inace nema posvuda? Zaradimo hrpu novaca, posjetitelji se super provode i besplatno nas reklamiraju dalje cijelom svijetu, al nama opet ne valja. Zale se na buku ta tri dana u Splitu, ali nije im problem madrace u garazama iznajmljivati po 100€ tih dana. Nikad zadovoljni pa ni ne cudi kad svi kazu da bi mi najradje da nam se posalje cek, a da nitko ni ne dodje.

  • del_ky 05.07.2016.

    Hrvatska klasika, tj debilana. Zašto se ne pomogne ako ima koristi? Naravno transparentno do kraja prikazati plan i trošenje para. Kad ultra lijepo ode onda će bit plakanja na svim levelima.

  • dobro jutro 05.07.2016.

    nisam dobro skuzio mjesecim se prica kako ce se zaraditi,a sad zicaju lovu od drzave,zaradit ce se kakva bolescura i to je to

Komentiraj...
Vidi sve komentare