To je to što me zanima!

Netflix bilježi dvostruko brži porast pretplatnika, za sve je 'kriva' hit serija 'Squid Game'

Bloomberg procjenjuje da je 'Squid Game' Netflixu donio nekih 900 milijuna dolara, a snimanje je koštalo 21,4 milijuna dolara, navodi BBC. Veliki broj gledatelja privukla je i španjolska serija 'La Casa de Papel'
Vidi originalni članak

Platforma za streaming Netflix udvostručila je broj pretplatnika u trećem tromjesečju zahvaljujući tv serijama s neengleskog govornog područja, među kojima se izdvajao južnokorejski hit "Squid Game". Američka kompanija privukla je u razdoblju od srpnja do rujna 4,4 milijuna novih pretplatnika, dvostruko više nego u prethodna tri mjeseca, pokazalo je poslovno izvješće objavljeno u utorak.

Najgledanija je bila južnokorejska televizijska serija "Squid Game" koju su u prva četiri tjedna prikazivanja pogledala 142 milijuna kućanstava, a popularnošću su se izdvajali i "Sex Education" i "Queen's Gambit". Distopijska južnokorejska serija prati skupinu prezaduženih ljudi koji pristaju na smrtonosnu dječju igru kako bi došli do novca i vratili dugove, prikovavši za ekrane gledatelje širom svijeta i svrgnuvši s trona popularnosti povijesnu dramu Bridgerton.

SERIJA KOJA JE OSVOJILA SVIJET Kostimi iz serije 'Squid Game' prodaju se 'kao ludi'! Fanovi iz Hrvatske naručuju ih online

Bloomberg procjenjuje da je "Squid Game" Netflixu donio nekih 900 milijuna dolara, a snimanje je koštalo 21,4 milijuna dolara, navodi BBC. Veliki broj gledatelja privukla je i španjolska serija "La Casa de Papel" (Money Heist), koju je u prva četiri tjedna pogledalo 69 milijuna gledatelja.

„Trenutno produciramo lokalne televizijske serije i filmove u približno 45 zemalja i izgradili smo duboke odnose s kreativnim zajednicama diljem svijeta“, priopćio je Netflix u pismu ulagačima.

Val novih pretplata donio je kompaniji 16,3-posto veći prihod u trećem tromjesečju, od 7,48 milijardi dolara. Dobit joj je gotovo udvostručena i iznosila je 1,45 milijardi dolara. Netflix se tako oporavio od slabih rezultata na početku godine, koji su odražavali postupno slabljenje pandemijske potražnje za uslugama streaminga, a procjenjuje će na kraju godine ponovo udvostručiti broj pretplatnika, na 8,5 milijuna.

Uoči Božića planiraju privući nove korisnike novim sezonama serija The Witcher, Tiger King i Cobra Kai. U rujnu kupili su i kompaniju koja upravlja pravima na korištenje likova i narativnih linija iz djela Roalda Dahla, uključivši u svoju ponudu naslove "Charlie i tvornica čokolade i "Matilda", podsjeća BBC.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • 20.10.2021.

    Zanimljiva tematika ali mi nije bas nesto ekstra.. 🤷‍♀️

Komentiraj...
Vidi sve komentare