To je to što me zanima!

Severina u Moskvi tulumarila uz šampanjac

U luksuznom klubu Imperia pjevačica je tulumarila do šest sati, a već je u podne kupovala cipele talijanskih dizajnera
Vidi originalni članak

Nakon prekida s Matom Čuljkom i sukoba sa slovenskom menadžericom Lidijom Pogačar, Severina je otišla na trodnevni odmor u Moskvu. U pratnji menadžera Tomislava Petrovića, Ive Gačić, Edvina Softića i rođakinje Nevenke Žeravice odletjela je u petak u podne zrakoplom Aeroflota. Prvu večer posjetila je prijatelja Dubravka Horvata, moskovskog poduzetnika hrvatskog podrijetla, koji nasuprot Kremlja ima restoran Dorian Gray. Povodom njezinog dolaska organizirao je pravu gozbu. - Za aperitiv smo pili šampanjac Moet Chardon. Za predjelo je bio carpacio od sabljarke i juha od rakova i tagliatele sa šafranom. Kasnije smo poslužili raka s Kamčatke i gigantske škampe iz Mozambika, a pili smo francusko bijelo vino - otkriva nam Dubravko Horvat. Nakon večere, gdje su Severinu posebno fascinirale crvene zvijezde od rubina na vrhu Kremlja, cijelo društvo otišlo je u najluksuzniji moskovski klub Imperia. Istu večer u VIP loži bio je i David Bowie. - Moskva živi 24 sata. Noćni život je neponovljiv - govori nam Tomislav Petrović. Iako se u hotel vratila u 6 sati ujutro iz kluba Imperia, već u podne Severina je u pratnji Ive i Nevenke otišla u shopping na Crveni trg. Razgledala je ponudu trgovinu slavnih talijanskih dizajnera, čije su cijene pet puta veće nego u Europi. - Odmaram nakon nezaboravne noći, a navečer idemo na balet "Trnoružicu" od Čajkovskog u Bolš teatar - otkriva nam Severinin prijatelj Edvin Softić. U ponedjeljak rano ujutro Severina se s društvom vraća nazad za Zagreb.