To je to što me zanima!

U spotu Hladnog piva glume radnici koji su ostali bez posla

Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, podsjetnik za malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da ne padaju olako na stare fore novog početka, kazao je Mile Kekin
Vidi originalni članak

U vrijeme kada iz svih medija izviru većinom ležerniji sadržaji a radijski eter prepun je ljetnog zvuka i light tema, Hladno pivo, mimo svih pravila igre, za novi singl s albuma 'Dani zatvorenih vrata' izabralo je pjesmu poprilično teške tematike. 

- Živo me zanima kako će 'Firma' proći pored ultralight ljetnih pjesama koje se obično plasiraju u eter kad malo zatopli. Bit će to jedna lijepa ljetna šaka u oko – komentirao je Mile Kekin pomalo neuobičajen potez u glazbenom svijetu. 

- Svirajući uzduž i poprijeko lijepe naše regije, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti pa se tako dogodila pjesma 'Firma' koja taj fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, kratki podsjetnik za one malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da ne padaju olako i bez ispaljenog metka na stare fore novog početka – objasnio je Kekin. 

U spotu, čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev, nema profesionalnih glumaca već glume ili, bolje rečeno sudjeluju, bivši radnici Gredelja, Diokija i Kamenskog. Dečki iz Hladnog piva im se zahvaljuju na angažmanu i profesionalnom pristupu, ali i na iskrenoj želji da im ispričaju svoju stranu priče. 

- Vidljiva je i emocionalno vrlo upečatljiva njihova želja da se ne zaboravi što se dogodilo, ali i što se i dalje događa s nekadašnjim gigantima, koji, po riječima radnika, nisu propali zbog konkurencije niti tehnološke zaostalosti već isključivo zbog krađe i želje kriminalaca u odijelima da se napravi mjesta za 200 obitelji. Hvala radnicima Gredelja, Diokija i Kamenskog što su nam pomogli napraviti spot kojim se svi skupa možemo ponositi - poručuju iz Hladnog piva.

- Mislim da ljude treba tu i tamo podsjetiti na sve te silne domoljube koje su u formativnim godinama Lijepe naše bili najbliži sisi, a čija će djeca uživati u tome, bez da će ikad morat prstom mrdnuti. Mi o takvim stvarima samo pjevamo, što je očito puno lakše nego pisati o tome u novinama i ostajati zbog toga bez posla. Nama barem nitko ne može dati otkaz – zaključuje Mile priču o 'Firmi'.  Spot za pjesmu sniman je na stvarnim lokacijama propalih tvornica Gredelj, Dioki, Kamensko. 

"Bog, domovina, nacija – svi na pod, ovo je privatizacija" pjevat će se i na koncertima koje Hladno pivo organizira u vlastitoj produkciji pod nazivom 'Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata'. Prvi na redu je u Puli 4. kolovoza , zatim na red dolazi Split 12. rujna, dok se kulminacija očekuje na zagrebačkoj Šalati 19. rujna. Za kraj 'ljetne' turneje, Hladno pivo stiže u Varaždin 17. listopada.

Idi na 24sata

Komentari 20

  • Patrick 08.07.2015.

    Legende! Svaki album je savršen i poseban za sebe.

  • Dracubecca 07.07.2015.

    Bravo

  • 07.07.2015.

    Točno tako++

Komentiraj...
Vidi sve komentare