To je to što me zanima!

U veljači smo na TV-u najviše gledali ove programe i emisije

Najgledaniji je bio program Nove TV s 23,3 posto gledanosti, HTV 1 gledalo je 17,8 posto građana, a RTL 13,4 posto. Najgledanija emisija bio je Dnevnik Nove TV
Vidi originalni članak

Agencija za elektroničke medije u suradnji sa AGB Nielsenom, specijaliziranom agencijom za istraživanje gledanosti televizije, mjesečno će donositi analize gledanosti televizije u Hrvatskoj.

Istraživanje provodi AGB Nielsen, a svi podaci o gledanosti TV programa dobiveni su elektronskim mjerenjem gledanosti TV programa. Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Republike Hrvatske stariju od 4 godine koja živi u kućanstvu s ispravnim TV prijemnikom (populacija od 4.090.004 stanovnika), dalje navedeno kao „ciljna skupina 4+“.

Također u grafičkim prikazima nalaze se dodatne ciljne skupine, i to muškarci i žene 18-49 i 18-54.

Konzumacija TV-a u veljači 2015. godine

Prema podacima o gledanosti AGB Nielsena u veljači 2015. godine smo proveli 6,5% više vremena konzumirajući TV nego u istom razdoblju prošle godine. Naime ATV* ili prosječan broj minuta gledanja TV sadržaja po pojedincu iz ciljne skupine 4+ za veljaču 2015. je iznosio 312 minute, usporedno s istim periodom prošle godine kada je ATV iznosio 293 minuta.

U veljači je najgledaniji bio program Nove TV s 23,3 posto gledanosti, HTV 1 gledalo je 17,8 posto građana, a RTL 13,4 posto.

U skupini osoba starijih od četiri godine najgledanija emisija u veljači bio je Dnevnik Nove TV prikazan 22. veljače. Taj dan Dnevnik je gledalo 21,39 posto građana. Druga na listi je serija "Kud puklo da puklo" s 20,95 posto gledanosti koja se također emitira na Novoj TV.

Na listi deset najgledanijih emisija u veljači nalazi se šest HTV-ovih među kojima je i Inauguracija koju je vodila Elizabeta Gojan. Ostale četiri najgledanije emisije prikazane su na Novoj TV dok RTL na popisu deset najgledanijih emisija nema niti jednu svoju emisiju.

Najgledanija emisija u skupini od 18 do 49 godina bila je HTV-ov "The Voice - Najljepši glas Hrvatske" koju je 21. veljače gledalo 17,24 posto građana, dok je u skupini od 18 do 54 godine najgledanija serija Nove TV "Kud puklo da puklo" koja je prikazana 16. veljače, a gledalo ju je 17,76 posto ljudi.

Deset najgledanijih programa

1. Nova TV - 23,26 posto

2. HTV 1 - 17,83 posto

3. RTL - 13,40 posto

4. HTV 2 - 6,05 posto

5. Doma TV - 5,48 posto

6. RTL 2 - 4,49 posto

7. HTV 4 - 3,47 posto

8. RTL kockica - 2,70 posto

9. HTV 3 - 1,78 posto

10. Croatian Music Channel - 1,42 posto

Svi podaci o gledanosti TV programa dobiveni su elektronskim mjerenjem gledanosti TV programa na panelu televizijskih gledatelja koji je nacionalno reprezentativan. Ova mjerenja se svakodnevno obavljaju uz pomoć 1150 posebnih mjerača gledanosti (peoplemetar) koji su ugrađeni u ukupno 810 kućanstava širom Republike Hrvatske.

Svako kućanstvo je pažljivo izabrano kako bi predstavljalo sva kućanstva sličnih karakteristika u cijeloj državi.

Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Republike Hrvatske stariju od 4 godine koja živi u kućanstvu s ispravnim TV prijemnikom (populacija od 4.090.004 stanovnika), dalje navedeno kao „ciljna skupina 4+“.

Pri analizi gledanosti TV programa prikazani su podaci na razinama:

cijeli dan – kao dan uzima se vremenski period od dva sata u noći do dva sata u noći sljedećeg dana (02:00-02:00). Razlog leži u činjenici što gledanje televizije u večernjim satima često prelazi ponoć, a ovakav pristup olakšava analize gledanosti TV programa.

19 do 23h – prime time – udarni termin; dio dana sa najvećom gledanosti.

Podaci o gledanosti izraženi su kroz:

AMR (%) – Average Minute Rating – označava prosječan broj (ili postotak %) pojedinaca određene ciljne skupine, koji su gledali određeni kanal, emisiju ili određeni vremenski interval.

SHR – Share – označava prosječan udio u gledanosti pojedinog kanala, emisije, ili vremenskog intervala od određene ciljne skupine koja u određenom trenutku gleda televiziju.

ATV – Average Time Viewed – Prosječan broj minuta konzumacije TV sadržaja po pojedincu iz odabrane ciljne skupine (u prosjek ulaze i oni pojedinci iz ciljne skupine koji nisu gledali televiziju).

Idi na 24sata

Komentari 25

  • kung fu panda 09.03.2015.

    najviše gledam H,CBS ili CN

  • Eva B. 09.03.2015.

    Nemaaaam teveee smlccc

  • ivan5850 09.03.2015.

    jedino gledam rtl 2 sitcome

Komentiraj...
Vidi sve komentare