To je to što me zanima!

F1 bolidi su u 6 godina postali sporiji za 8 sekundi po krugu

Bild je izračunao da su rezultati koje postižu vozači na ovotjednim testiranjima u Barceloni oko osam sekundi po krugu slabiji od onih prije šest god. na istom mjestu
Vidi originalni članak

"Novi automobili obično se konstruiraju da bi bili brži. U Formuli 1 je situacija obrnuta", piše Bild u svojoj analizi trenutne situacije u najelitnijem automoto natjecanju...

Najčitaniji njemački dnevnik izračunao je da su rezultati koje postižu vozači na ovotjednim testiranjima u Barceloni oko osam sekundi po krugu slabiji od onih prije šest godina na istom mjestu! Dvanaest momčadi koje se trenutno natječu u Svjetskom prvenstvu zajedno godišnje potroši oko milijardu eura na razvoj bolida, a Formula 1 je svakom godinom sve sporija.

Jedan od glavnih razloga je u podatku da su do 2003. momčadi smjele koristiti koliki su god broj motora htjele. Danas tijekom cijele sezone smiju upotrijebiti samo deset motora. Naglasak je stoga, logično, na izdržljivosti motora, a ne više na njihovoj snazi. Osim toga, i gume su danas "sporije" nego ranije, a posljednjih je godina zabranjen čitav niz najboljih izuma jer su bili preskupi za male momčadi.

Dakako, još je mnoštvo razloga zbog kojih je Formula 1 sporija nego prije nekoliko godina, a to se nimalo ne sviđa aktualnom svjetskom prvaku.

- Preloše je to, nema dvojbe. Kao vozač, uvijek želiš biti što je moguće brži -kazao je Sebastian Vettel Bildu.

Idi na 24sata

Komentari 10

  • DamjanČule 15.03.2012.

    gluplju usporedbu vezanu za F1 nisam vidio. 1. 2006. su se koristili V8 motori koji nisu imali ograničen broj okretaja, za razliku od današnjih ograničenih na 18000 o/min 2. Staza u Barceloni je mijenjana. U zavoju 8 koji se inače jako sijekao dodana je viša pasica da se to onemogući, a 2007. je dodana i šikana na kraju kruga 3. F1 trenutno jako brine o sigurnosti vozača, puno više nego bilo koja druga serija. Zato se nastoje smanjiti brzine kroz zavoje i zato su bolidi sporiji.

  • LeBron 15.03.2012.

    To su sve kriva Bernijeva ograničenja, sad najavljuju povratak V6 turbo motora za 2014

  • globus 15.03.2012.

    Razlika između najbržeg kruga u kvalifikacijama 2006. i 2011. iznosi 6,3 sekunde, a ne 8 i još puno važnije, dodana je šikana pri kraju kruga u međuvremenu koja sigurno oduzima barem 3-4 sekunde. Zato ova priča uopće ne stoji. Sporiji jesu, ali negdje oko 2 i pol sekunde po krugu

Komentiraj...
Vidi sve komentare