Zagreb i Hrvatska ovih su dana središte automobilizma! Sama krema svjetskog relija već dva dana juri hrvatskim asfaltom u sklopu Svjetskog prvenstva u reliju. Prijenos se emitira u više od 100 država svijeta, u Hrvatsku je došlo više od 200 novinara, a ovaj spektakl nisu propustili ni poznati uzvanici.
Na utrkama se tako moglo vidjeti bivšeg prvaka Formule 1 i legendarnog vozača Jacquesa Villeneuvea, a u Zagreb je došao i Jean Todt (75), predsjednik Međunarodne automobilističke federacije, a nekada izvršni direktor Ferrarija i veliki prijatelj Michaela Schumachera s kojim je surađivao godinama.
Todt je iskoristio priliku za razgledavanje pa je posjetio Matu Rimca u njegovoj tvornici u Svetoj Nedelji! Francuz je bio oduševljen Rimčevim automobilima, a u jednom od njih se i provozao.
- Tijekom posjeta vidio sam entuzijazam osnivača i viziju koju je imao kad je započeo deset godina unazad program električnog hiper automobila. Odveo me na malu vožnju kompleksom i bio sam fasciniran ubrzanjem automobila, te vidim puno potencijala - kazao je Todt.
Nakon što je razgledao tvornicu i porazgovarao s Rimcem, Todt je popričao i o Croatia Rallyju koji traje do nedjelje.
- Prema onome što sam čuo od sudionika utrke impresije su dobre i svi su zadovoljni. U Hrvatskoj smo dobili vrlo zahtjevno natjecanje, neizvjesnu utrku koja traži kreativnost momčadi i vozača. Vrijeme je odlično, borba na stazi je otvorena i prvi dojmovi su dobri, ali trebamo pričekati kraj utrke za konačnu ocjenu Ove sezone u WRC kalendar vraćaju se neke legendarne reli utrke poput Grčke i Kenije, ali Hrvatska, uz Estoniju i novu utrku u Finskoj, dodatno obogaćuju Svjetsko prvenstvo i mislim da ćemo ove godine unatoč problemima koje donosi pandemija uživati u zanimljivoj sezoni. Hrvatska je u svijetu dosad bila poznata kao turistička zemlja, a odsad će biti i zemlja koja ugošćuje WRC. To je samo nova stepenica u povijesti auto utrka i dobar podsjetnik na prvi klub koji je osnovan prije 115 godina - rekao je Todt.
Reli je ogromna reklama za Hrvatsku, ali i za Matu Rimca kojeg je posjetio prvi čovjek auto sporta. Ima li veće privilegije za jednog inovatora i proizvođača automobila?