To je to što me zanima!

Sutra uživajte u nezaboravnom okusu kave i platite...poezijom

Međunarodni dan poezije 21. 3. u 259 lokala diljem Hrvatske u kojima se toči Julius Meinl kava valuta plaćanja bit će poezija – šalicu kave platit ćete svojom pjesmom, riječima ili stihovima
Vidi originalni članak

Ako ste mislili da užitak ispijanja kave i poezija ne idu zajedno, varate se. Poznati proizvođač kave Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862.  godine, na Međunarodni dan poezije 21. ožujka 2014., priprema jedinstven projekt: Julius Meinl odlučio je nagraditi sve ljubitelje kave i sve one kojima je ovaj mirisni napitak svakodnevni životni ritual. Stoga će 21. ožujka u 259 lokala diljem Hrvatske u kojima se toči Julius Meinl kava, valuta plaćanja biti poezija. Naime svi oni koji na taj dan odluče popiti kavu imaju je priliku platiti svojom pjesmom, riječima, stihovima, mislima, zapisanim na komadu papira kao dio velikog globalnog Poetry projekta.  

Poetry projekt, zanimljiva je i edukativna kampanja kojom Julius Meinl želi potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom. Povodom predstavljanja projekta u zagrebačkim se tramvajima nalazilo se 10.000 poruka sa stihovima poznatih i priznatih hrvatskih pisaca poezije koje su imali priliku pronaći svi korisnici javnog prijevoza i svi oni kojima je dosta životnog cinizma i u čijim razmišljanjima prevladavaju pozitivne misli te koje su trebale uljepšati čovjekovu životnu svakodnevnicu.

Julius Meinl je brand koji je od svojih početaka izgrađen na načelima kulture, umjetnosti, poezije. Ni jedan drugi brand nije toliko povezan s Bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti. Upravo zato Julius Meinl svojim potrošačima želi ponuditi još nešto, ponuditi im puno više od pukog ispijanja kave te na Međunarodni dan poezije pružiti im novo nezaboravno iskustvo da kavu plate svojom poezijom.

Idi na 24sata