To je to što me zanima!

Brži, bolji i jači supersportaš: Više od samog uljepšavanja

Redizajn Audija R8 nije samo puko uljepšavanje, brojne promjene ispod karoserije učinile su automobil osjetno bržim i poželjnijim. Najveća novost je S-Tronic mjenjač
Vidi originalni članak

Na prvi pogled su promjene na R8 vrlo diskretne - nova maska, svjetla i odbojnik sprijeda, te difuzor i ispušne cijevi straga. Promjene u unutrašnjosti se također svode na detalje. 

Mnogo veći iskorak napravljen je na polju mehanike. Najveća novost je S-Tronic mjenjač s dvostrukom spojkom koji omogućava osjetno brže izmjene te tako poboljšava ubrzanje. Primjerice, V8 model koji i dalje ima 430 KS, od 0 do 100 km/h sada ubrzava za 4,3 sekunde, što je poboljšanje od tri desetinke. Maksimalna brzina iznosi 300 km/h. 

Snažniji model ima V10 motor koji razvija 525 KS, što je dovoljno za sprint od 0 do 100 km/h za 3,6 sekundi i maksimalnih 314 km/h. Novost u ponudi je novi R8 V10 Plus čiji motor razvija 550 KS. Osim toga automobil je i osjetno olakšan. Ovaj R8 od 0 do 100 pojuri za 3,5 sekundi i postiže 317 km/h. Svi modeli dostupni su i s ručnim mjenjačem. Novost su i lakši i izdržljiviji kočioni diskovi te veći naplatci. Predstavljanje novog R8 je na salonu u Parizu. 

Idi na 24sata

Komentari 50

  • Filozof_1 04.08.2012.

    Ajmeee ... All I want for Christmas :))))

  • lela203 03.08.2012.

    predivan:)))

  • user_139303 03.08.2012.

    Predobro izgleda....može meni jedan?

Komentiraj...
Vidi sve komentare