To je to što me zanima!

Francuska recesijska limuzina po cijeni gradskog modela

Peugeot 301 1.6 VTi Allure vrlo je prostran, ima bogatu serijsku opremu, motor sa 115 KS i stoji 106.900 kuna, manje od mnogih usporedivih gradskih automobila
Vidi originalni članak

Peugeot 301 je pravi automobil u pravo vrijeme i na pravome mjestu. Osiromašeni ili prestrašeni kupci traže jeftinija obiteljska rješenja, pa se tako kompaktna limuzina s obiljem prostora, snažnim motorom, velikim prtljažnikom i dobrom opremom za 106.900 kuna doima kao pun pogodak. Novi 301 dugačak je manje od 4,5 metara, no stražnjom klupom i prtljažnikom može konkurirati skupim automobilima srednje klase. Naglasak je stavljen na štednju, no kupac svejedno može uživati u svemu što se od modernog i dobro opremljenog automobila očekuje. U serijskoj opremi bogatijeg paketa Allure su i alunaplatci, klima-uređaj, audiouređaj s USB priključkom i Bluetoothom te putno računalo.

Benzinski 1.6 VTi motor dobar je i uglađen, omogućava odlične performanse uz razumnu potrošnju. Konkretno, na testu se potrošnja u gradu kretala oko osam litara, a kombinirano je iznosila 7,1 l/100 km. Udobnost ovjesa na lošim cestama zaslužuje velike pohvale, no zvučna izolacija te mekan ovjes iritiraju na autocesti i prilikom oštrije vožnje, kad se automobil jako naginje.

Unatoč nekim nedostacima i očitoj štednji, 301 nudi odličnu vrijednost za novac. Većina konkurenata više traži za podjednako opremljene i motorizirane gradske automobile ili osnovne izvedbe kompakata.  

Prtljažnik je obiteljski prostran 

Na prtljažniku su vidljive i neke posljedice štednje. Nema ručice za otvaranje nego se otvara tipkom u unutrašnjosti ili tipkom na ključu. Zatvaranje prtljažnika je popraćeno neugodnim limenim zvukom, što je još jedna posljedica štednje. No sve to se zaboravlja kad pogledamo na prostranost. U prtljažnik stane 506 litara prtljage, što će svakako zadovoljiti potrebe većine velikih obitelji. Jednako raskošna je i stražnja klupa, s prostorom za noge na razini automobila srednje klase.  Preklapanjem stražnjih sjedala obujam raste na 1332 litre, no klasičan poklopac prtljažnika smanjuje praktičnost pri utovaru većih predmeta.

Neke stvari u unutrašnjosti bodu u oko

Plastika je jeftina, no dobro izgleda i djeluje kvalitetno. No iritiraju neprecizna ručica mjenjača i loš zvuk audiouređaja. Smještaj svih prekidača za stakla u sredini te digitalna, ali ne i automatska klima zahtijevaju navikavanje. 

Peugeot 301 1.6 VTi Allure

TVORNIČKI PODACI
masa: 1090 kg
dimenzije: 444x175x147cm
obujam:  1587 ccm
snaga:  85 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,3 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja:  6,4 l /100 km

CIJENA:  113.800 kn (testni model)   106.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Citroën C-Elysée, Škoda Rapid, Hyundai Elantra

PLUS: niska cijena, odnos uloženo/dobiveno, prostranost stražnje klupe i prtljažnika, udobnost na lošijim cestama
MINUS: neprecizna ručica mjenjača, naginjanje pri oštrijoj vožnji, buka pri većim brzinama, zvuk audiosustava, slaba preglednost straga

Idi na 24sata

Komentari 95

  • alfista159 29.04.2013.

    kolko para tolko i muzike

  • previše_iskren 11.03.2013.

    izvana izgleda kao thalia, a iznutra bože sačuvaj...tako da dođeš na isto..

  • Dude 11.03.2013.

    Iskreno, ja bih ga vozio. nebih platio za njega 106900 kn, ali vozio bih ga s guštom za nekih 35 000 koliko vrijedi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare