To je to što me zanima!

Hyundai i30 na testu: Povoljan, elegantan, prostran i komforan

Korejski kompakt s trojim vratima donosi još više elegancije i sportskog šarma, a pritom ne kompromitira ostale kvalitete kao što su prostranost i udobnost vožnje
Vidi originalni članak

Hyundai i30 je itekako atraktivna ponuda u kompaktnom razredu, pa i30 prodajom jednostavno gazi konkurenciju. To je model koji donosi vrlo elegantan dizajn, visok komfor vožnje, prostran i ugodan interijer, modernu tehniku, a sve po izuzetno povoljnoj cijeni. U verziji s trojim vratima dodatno dobiva na sportskom dojmu, koji nameću agresivno zakošena prednja svjetla i široka prednja maska. A pritom ima prostora jednako kao i verzija s peterim vratima i isti, 378-litreni prtljažnik.

Zatvoreniji, kupeovski oblik karoserije nudi nešto manje preglednosti straga, no zato izgleda bolje i jeftiniji je za nešto više od 4000 kuna.  Unutrašnjost je serijski vrlo dobro opremljena, a na testni i30 nema ni većih vozačkih zamjerki. Sjedala su udobna, čak i lagano profilirana, idealan položaj nije problem pronaći, a sve su komande mekane i podatne. Upravljač je dosta umjetan, mjenjač precizan, a motor vrlo ugodan i miran u radu. Elastičan je, pa ga ne treba tjerati u visoke okretaje, kad je bučniji, a i rastrošniji.

Ovako ugodno iznenađuje s prosjekom od oko 7 l/100 km. I ovjes je vrlo mekan i udoban, čemu pridonose i “mesnate” gume na dodatno kupljenim alunaplatcima. Ostalo sve stiže u dobro popunjenom paketu iLike, pa je ukupna cijena manja od 100.000 kuna nevjerojatno niska.

Praktični detalji koji život znače

Automobili s trojim vratima imaju ljepšu liniju, ali su uvijek malo manje praktični jer je onemogućen izravan pristup stražnjoj klupi. No i tu se može učiniti puno da to bude što manji problem. Idealno je kad se, kao na i30, prednje sjedalo može izdašno i lako pomaknuti prema naprijed, i to samo jednim potezom ruke. Važno je i da prostora između prednjih i stražnjih sjedala, kao u kompaktnom Hyundaiju, ima dovoljno za ugodan smještaj i viših putnika. Pa onda vraćanje prednjeg sjedala ne rezultira gnječenjem nogu i koljena putnika straga. U svakodnevnoj vožnji od velike je pomoći držač sigurnosnog pojasa koji i nižim vozačima omogućuje lak dohvat kao i ne previše dugačka i teška vrata.

Prostran, ugodan i nenametljiv

Interijer i30 je vrlo ugodan i ponajprije prostran. Dizajn je moderan, ali ne i prenapadan, a prostora ima mnogo i na prednjim i na stražnjim sjedalima. Uz to, središnji greben obiluje izdašnim pretincima raznih oblika.

Hyundai i30 1.4 iLike

TEHNIČKI PODACI
masa: 1260 kg
dimenzije: 430x178x147cm
obujam: 1396 ccm
snaga: 73 kW/100 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 13,2 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 6 l/100km

CIJENA: 99.860 kn (testni model) 96.080 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: KIA pro_cee’d, VW Golf, Ford Focus, Renault Mégane

PLUS: elegantan dizajn, ugodna unutrašnjost, prostranost, komfor u vožnji, udoban ovjes, precizan mjenjač, tih motor i dobra izolacija od vanjske buke, povoljna cijena
MINUS: unutrašnjost jednoličnih tonova, umjetan upravljač, prednja sjedala se ne vraćaju u isti položaj nakon pomicanja

Idi na 24sata

Komentari 8

  • Horvatin 18.06.2013.

    a 25% veca potrosnja nego sto je navedeno kod svih Kia i Hyunday, ljudi ih vec tuze u europi i americi zbog toga.

  • Turist_1 13.06.2013.

    Hyundai radi stvarno ok aute,recimo i40 mi je stvarno prekrasan.......a i cjenovno su prihvatljivi..........

  • hemmeroid1000 13.06.2013.

    odgovor Hyundai-a na Pro Ceed...

Komentiraj...
Vidi sve komentare