To je to što me zanima!

Spremna na sve uvjete: Vozili smo Mazdu6 s 4x4 pogonom

Blago je promijenjen prednji dio, dobila je nova LED svjetla, napravljeno je nekoliko promjena straga, a najviše je profitirala unutrašnjost koja je značajno modernija
Vidi originalni članak

Iako je godinama slovila kao jedan od najpoželjnijih auta u srednjoj klasi, Mazdu6 su počele dostizati godine, stoga su se Japanci odlučili za redizajn. S obzirom na atraktivnost on nije trebao biti radikalan.

Blago je promijenjen prednji dio, dobila je nova LED svjetla, napravljeno je nekoliko promjena straga, a najviše je profitirala unutrašnjost. Središnja konzola je s novim zaslonom osjetljivim na dodir koji je smješten na njen vrh postala mnogo elegantnija, modernija i preglednija. A osim što se u Mazdi6 osjećate dobro, pravi je užitak i voziti je. Dizelski motor koji je jedinstven na svijetu može se zavrtiti i do 5500(!) okretaja, mjenjač je vrhunski precizan i kratkog hoda, upravljač također, a ovjes se vrhunski nosi sa sportskim režimom vožnje. Performanse su na razini sa sportskima, a vrhunska je i udobnost. Jedino što smeta je preglasan stražnji ovjes prilikom prelaska preko oštrijih neravnina, poput ležećih policajaca. Ako svemu tome dodamo i vrlo dobar pogon na sve kotače kao na testiranom automobilu Mazda6 postaje sposobna ispuniti sve moguće zahtjeve, bez obzira na temperament i želje vozača ili na stanje podloge. Pritom je i vrlo štedljiva. Tijekom testa smo u gradu trošili 7,3, a kombinirano oko 6 litara. Palac gore zaslužuje i prostranost te praktičnost testiranog karavana koji ima prtljažnik obujma 522 litara. S obzirom na to da je Mazda6 među najskupljim autima u klasi niti testirani primjerak nije jeftin, što mu je zapravo jedina prava mana.

Slavko Midžor/PIXSELL

TVORNIČKI PODACI

  • masa: 1545 kg
  • dimenzije: 481x184x148 cm
  • obujam:  2191 ccm
  • snaga:  110 kW/150 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  9,5 s
  • najveća brzina: 201 km/h
  • potrošnja: 4,9 l /100 km
  • cijena: 294.764 kn (testni model)   281.764 kn (bez doplata)

Mazda6 Wagon CD150 AWD attraction u seriji ima dvozonsku klimu, tempomat, komande na upravljaču, parkirne senzore, alunaplatke

Slavko Midžor/PIXSELL

Idi na 24sata

Komentari 39

  • crvena_čupava 21.08.2015.

    iz ženskog kuta prekrasna, meni osobno po dizajnu jedan od najljepših auta u toj klasi :), samo za moje potrebe prevelika, trenutno gledam mazdu cx3 kao moguću kupnju

  • expendables 19.08.2015.

    mazda da pre mocan izgled....kvaliteta neupitna,karavan veliko ne,4×4 jos vece ne koji ce mi to ku...... pa ne vozim se sumom vec cestom,a i cisto sumnjam da je tocna potrosnja sa tim pogonom........cijena razumljiva za mazdu 6 iako se slazem sa vecim brojem komentatora da se moze kupiti za manje novce isto jako dobar auto.

  • mikiss_1 19.08.2015.

    Ovo auto je strašno!! Dizajn odličan,interijer također,cijena je skuplja,al u usporedbi s audiem i bmwom,za manje para puno više muzike.Stvarno divota :)

Komentiraj...
Vidi sve komentare