To je to što me zanima!

Twingo Gordini GT: Dovoljno snage i puno dodatne šminke

I sportska verzija Renault Twinga-Gordini - osvježena je u nedavnom redizajnu ovog modela. Izvana i iznutra djeluje vrlo modernije, a vozi jednako uvjerljivo kao i dosad
Vidi originalni članak

Ako želite da vam vozilo bude primijećeno u prometu, kod malih je automobila to mnogo lakše postići nego kod velikih. Malo veći kotači (u ovom slučaju 15-inčni), malo kroma, efektan spojlerčić i kakva zgodna boja, i - posao je završen. Još ako pritom imate na raspolaganju i značku sa zvučnim imenom poput Gordinija, ne možete pogriješiti. Ona ovdje označava sportsku izvedbu Renaultovog Twinga, s time da je ponudu i “nabrijani” Twingo R.S. sa 133 KS.

U vožnji Twingo Gordini djelomično opravdava svoje slavno ime: ne tražite li i ne očekujete li čuda, s njegovim ćete mogućnostima biti sasvim zadovoljni. Na kraćim neravninama i dalje rado poskakuje, no mlađim će vozačima, za koje je ovakav auto i namijenjen, to vjerojatno donijeti dodatnu dozu uzbuđenja. Da ne bi bilo zabune, novi Twingo nije neudoban nego ima uvjerljiv ovjes koji omogućava malo agresivniju vožnju. Dio zasluga za relativno komforan smještaj sprijeda ide i prednjim sjedalima, koja dobro obuhvaćaju tijelo i u kojima će se ugodno osjećati i krupnije osobe no straga prostora ima znatno manje.

Prepoznatljiva unutrašnjost plavih tonova

Okretomjer s plavim kućištem i bijelom podlogom, kožnati upravljač s karakterističnim bijelim “nišanom”, aluminijske papučice, “markirana” ručica mjenjača... sve je to ovdje kako bi se Gordini učinio prepoznatljivim.

Kada je i 100 KS sasvim dovoljno...

Na papiru stvari možda i ne zvuče uzbudljivo, no teorija i praksa ne moraju se uvijek podudarati. Gordini to zorno pokazuje: 100 KS danas nije brojka koja ikoga može impresionirati, čak i kada je riječ o malenom i laganom automobilu. No motor i precizan mjenjač sa pet stupnjeva prijenosa ovdje su sjajno posloženi u cjelinu koja i više nego dobro obavlja svoj posao: maleni turbobenzinac nudi moment koja je dostatan za sigurna pretjecanja i osjećaj dinamične vožnje, potvrđen ubrzanjem ispod 10 sekundi i najvećom brzinom od 189 km/h. Pritom i zvuči dobro, a potrošnja se u prosjeku zadržava na 7 litara na 100 km.

Renault Twingo 1.2 GT Gordini

masa: 980 kg
dimenzije: 369x166x147cm
obujam: 1149 ccm
snaga: 74 kW/100 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,8 s
najveća brzina: 189 km/h
potrošnja: 5,7 l /100 km
cijena: 98.790 kn (testni model), 92.990 kn (bez doplata)
konkurencija: Peugeot 107, Citroën C1, Chevrolet Spark, VW Up!

PLUS: prepoznatljiv i dinamičan vanjski izgled, bogata opremljenost, dovoljno uvjerljiv i ne pretjerano žedan motor, dobar mjenjač i udobnost, sjajno ležanje na cesti

MINUS: skučena stražnja klupa i malen prtljažnik, nekoliko jeftinih plastičnih detalja u unutrašnjosti

Idi na 24sata

Komentari 13

  • MLADEN_5 12.04.2012.

    Bas gradski autic.

  • xxxzorroxxx123 09.04.2012.

    da ga opici ko mene kombi na cesti sa 100 nasat bio bi ko palacinka a sreca ja sam bio u infinti g35 sa 360 konjski snaga i koji kosta 46 tisuca eura i izaso bez ogrebotine i nastavio dalje da vozim za malo steta sa ljeve strane prodaje se na njuskalu.

  • Duro 08.04.2012.

    Kosta manje a vozi bolje od Lupa. Naravno, Francuz je na cesti za istu lovu odavno nadmasio dosadnog, neinovativnog Njemca!

Komentiraj...
Vidi sve komentare