To je to što me zanima!

U zagrebački startup Repsly investirali su 1,25 mil. dolara

Salespod je nedavno promijenio ime u Repsly, a zagrebački startup dobio je sada investiciju od nekoliko partnera. Ulaganje planiraju iskoristiti za financiranje rasta
Vidi originalni članak

Zagrebački startup Repsly, koji je ranije bio poznat pod imenom Salespod, osigurao je čak 1,25 milijuna dolara investicije od nekoliko stranih ulagača. Launchpad Venture iz Bostona, First Beverage iz Los Angelesa i K5 Ventures iz Njemačke uložili su u tvrtku koja je osnovana 2010. godine i trenutno je koristi više od 200 tvrtki u 40 zemalja. Repsly inače služi za mobilno prikupljanje i analizu podataka i unapređenje terenskih aktivnosti, a među kompanijama koje ga koriste su Nike Golf, Kia Motors, Philips, Franck...

Repsly će ulaganje koristiti za financiranje rasta, a kako navodi osnivač Marko Kovač, to će im pomoći da agresivnije šire glas o Repslyju i ubrzaju rast.  

Tom First iz First Beverage Ventures kaže da su se za Repsly zainteresirali jer se radi o odličnom rješenju za tvrtke koje se bave prodajom robe široke potrošnje kroz maloprodajne kanale. 

- Veselimo se što smo postali dio Repslyja, ne samo zbog velikog utjecaja koji on ima na tvrtke koje se bave prodajom hrane i pića, nego i zato što je mogućnost primjene u svim vrstama terenskih djelatnosti ogromna - navodi First u priopćenju. 

Uz širenje marketinškog dijela tvrtke u Bostonu, u planu je i povećanje razvojnog tima u Zagrebu. Ističu kako je većinsko vlasništvo nad tvrtkom i dalje ostalo u Hrvatskoj.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • SickFluf 17.06.2014.

    Gle ih,samo likovi.Pa decki jel vi karate šta? :D

  • svraka 17.06.2014.

    Čekaj Ivane jel' ovo vijest ili plaćen članak tj. oglas?

Komentiraj...
Vidi sve komentare