To je to što me zanima!

VW Polo je novi šef u gradu, jako mu je teško naći zamjerku

Polo je ozbiljniji od većine konkurenata i mnogo je više od običnog gradskog auta. No zato uloženo vraća vrhunskim voznim osobinama, kvalitetom i naprednom tehnologijom
Vidi originalni članak

Novi Polo donosi promjene tipične za Volkswagen. Izvana se radi samo o evoluciji prepoznatljivog i udomaćenog dizajna, no sve ispod lima je revolucionarno. Toliko da je Polo realno jedan od najboljih, ako ne i najbolji gradski auto današnjice.


Iako je izvana velik poput prosječnog modernoga gradskog auta, njegov karakter, vozne osobine, pa i tehnologija su na razini klase većeg automobila. A daleko nije ni prostranost. Volkswagen je napravio odličan posao i iz 405 centimetara dužine izvukao zaista mnogo mjesta, kako sprijeda, tako i straga te u prtljažniku koji prima 351 litru. Koliko je Polo postao velik dobro oslikavaju i ovi primjeri. Auto je duži od Golfa 3 i širi od Golfa 4, od kojeg ima i veći prtljažnik.

To je već automobil koji nije samo gradski, nego će vrlo dobro služiti i kao tipični obiteljski auto. Za to, osim prostranosti, ima i druge adute. Prije svega, uvjerljivu vožnju u svakom pogledu. Primjerice, na dužim putovanjima vrlo je komforan i mnogo tiši od prosjeka klase, poželite li jurnjavu po zavojima rijetko koji drugi gradski auto može mu parirati, a zbog kompaktnih dimenzija vrlo je okretan u gradu.

Benzinski motor s 95 KS je prava mjera za Polo. Ubrzanja su dovoljno dobra, a potrošnja od 6,1 litre tijekom testa itekako ekonomična. Oduševljava i upravljač koji je najprecizniji u klasi. Iako u osnovi testirani Comfortline (srednja razina opreme) ne pršti od opreme, u testni model ugrađeno je toliko toga da Polo unutra izgleda nestvarno luksuzno za ovakav auto.

Mnogo opreme, impresivno velik zaslon osjetljiv na dodir, kvalitetni materijali i vrhunska izrada te završna obrada. Tu su i napredni sigurnosni sustavi koji su rijetkost u klasi, primjerice adaptivni tempomat kojim auto sam održava udaljenost, koči i ubrzava po potrebi. No sve to ima cijenu. Dodatna oprema je stajala više od 26 tisuća kuna, čime se ukupna cijena penje na vrlo visokih 137.926 kuna, što je itekako mnogo za gradski auto. Testirani Polo možda je trenutačno ponajbolji auto u klasi, ali je i među najskupljima. No zato uloženo vraća vrhunskim voznim osobinama i kvalitetom. Osim cijene, vrlo mu je teško naći bilo kakvu zamjerku. 

Testirani VW POLO 1.0 TSI ComforTline u opremi ima automatsku klimu, adaptivni tempomat, Alunaplatke 15”, 8” dodirni zaslon, parkirne senzore sprijeda i straga, multifunkcijski upravljač, APP connect sustav...

Tehnički podaci:


Masa: 1145 kg
Dimenzije: 405x175x146 cm
Obujam: 999 ccm
Snaga: 70 kW/95 KS  
Ubrzanje (0-100km/h): 10,8 s
Najveća brzina: 187 km/h
Potrošnja: 4,5 l/100 km
Cijena: 137.926 kn (testni model)  111.510 kn (bez doplata)

 

Idi na 24sata

Komentari 51

  • expendables 26.02.2018.

    Imam ja zamjerku ogromna cijena za samo pol auta .

  • velist 16.02.2018.

    Za te nofce dobijem dvije dacie 'sanadera' bez opreme i imam dva auta, a ne 'pola'. ;)

  • Rafo 15.02.2018.

    "Osim cijene, vrlo mu je teško naći bilo kakvu zamjerku." Ja opet imam istu zamjerku - zašto straga minijaturni žmigavci, zašto samo jedno (minijaturno) svjetlo za vožnju unatrag? A s obzirom na predimenzionirana poziciona / kočiona svjetla, bilo je dovoljno mjesta i za još jedno svjetlo za maglu desno. Ali zato je važno da ima automatsku klimu, alu naplatke i t.d.

Komentiraj...
Vidi sve komentare