Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Budite najoriginalac i osvojite potrošačku karticu u Adidasu

Mario Petreković, DJ Chill, OKO i Isabella Rakonić biraju najoriginalce putem adidas originals facebook aplikacije. Pokaži tko si, koja je tvoja furka i zašto je tvoja ekipa najbolja

adidas originals
Foto: adidas originals

adidas Originals predstavlja novo poglavlje adidas is all in kampanje pod nazivom all originals represent. Kao dio globalne kampanje u razdoblju od 26. rujna do 29. listopada, adidas pokreće lokalnu facebook aplikaciju,  na kojoj pozivom predstavi svoju ekipu idu korak dalje i potiču generaciju koja želi stvari raditi na svoj način da pokažu kreativnost, nadahnuće i osobnost! Svi zainteresirani moraju  se obući u adidas Originals i putem facebook aplikacije uploadati fotografiju uz kratak tekst u kojem predstavljaju sebe i svoju ekipu - zašto su najzanimljiviji, najtalentiraniji, najkreativniji, najoriginalniji! Fanovi Originals Facebook stranice pozivaju se da lajkaju svoje favorite i tako pomognu žiriju sastavljenom od poznatog voditelja i vječnog kreativca Marija Petrekovića, DJ Chilla koji brani boje hrvatske hip-hop i klupske scene, street-art umjetnice OKO i modne blogerice Isabelle Rakonić (The Pile of Style). Njihov zadatak je izabrati najoriginalniju ekipu koja će na ekskluzivnom druženju u adidas Originals shopu, u Bogovićevoj 1a dobiti potrošačku karticu i dodatni popust na kupovinu u trajanju od godine dana. 

Pokretanje lokalne facebook aplikacije dio je globalne all originals represent kampanje u kojoj adidas Originals želi potaknuti mlade ljude u cijelom svijetu da pokažu što predstavljaju, kao individualci i kao dio svoje ekipe. Naslovna lica kampanje su međunarodna superzvijezda Nicki Minaj, hip hoper Big Sean, korejski pop fenomen 2NE1, Kids these days, modni “wild child” Jeremy Scott NBA "All star" Derrick Rose, a video za kampanju u središte priče stavlja ulice diljem svijeta i povezuje globalni kreativni duh od New Yorka do Tokija, Pariza do Rio de Janeira. 

All originals represent kampanja predstavlja i novu adidas Originals kolekciju u kojoj dominira Collegiate odjeća inspirirana "šminkersko-studentskim" stilom i novim retro-nadahnutim izdanjima tenisicama. Hit su majice s kapuljačom i crno-bijele i smeđe-plave jakne s rukavima druge boje kakve nose američki srednjoškolci i studenti s prestižnih američkih koledža s istočne obale poznatih kao Ivy League ("Liga bršljana") pa su na majicama, haljinama i džemperima printevi bršljana i sove.  Legendarne tenisice ZX750 - pojavile su se krajem '80 tih godina a ove su godine doživjele povratak na scenu u nabrijanom i još udobnijem izdanju.

Advertisement
Message