Obavijesti

COLLEGE of AGORA - Što tu ima za mene?

COLLEGE of  AGORA - Što tu ima za mene?
1

COLLEGE of AGORA - Diplomski studij kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama

Kreativnost je postala pokretač društvenih i ekonomskih promjena u 21.stoljeću.    

To se ponajprije događa u kreativnim industrijama, koje mnogo duguju usponu ekonomije znanja u kojoj se sve više značaja pridaje inovaciji, istraživanju, ulaganju u ICT, obrazovanju i cjeloživotnom učenju. 

Stoga je prvorazredni zadatak, u stoljeću koje je pred nama, naučiti „navigavati“ prostorima kreativnih industrija, makar to bio samo jedan sektor kao što su tržišne komunikacije. U svojoj suštini, koncept kreativnih industrija označava konceptualno i praktično spajanje kreativnih umjetnosti (pojedinačni talenti) s kulturnim industrijama (masovnost) u kontekstu novih medijskih tehnologija (ICT) u prostranstvima nove ekonomije znanja s novonastalim interaktivnim građanima – potrošačima.

Kreativno upravljanje tržišnom komunikacijom traži poznavanje geometrije arhitekture kulturnih industrija čiji su stupovi-nosači: kreativni svijet, kreativni identiteti i kreativna praksa ali i kreativni gradovi, kreativna poduzeća i , dakako, kreativna ekonomija.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Dvogodišnji diplomski stručni studij KREATIVNOG UPRAVLJANJA TRŽIŠNIM KOMUNIKACIJAMA (120 ECTS - dipl. spec/master struke) na Visokoj školi tržišnih komunikacija AGORA u Zagrebu  u potpunosti udovoljava tim zahtjevima -    iz više razloga: 

prvi, kreativnost u tržišnim komunikacijama ne ovisi samo o jednom čovjeku nego je više rezultat sinergije više specijaliziranih disciplina i odnosa s klijentima.
drugi
, kreativnost zahtijeva i dosta hrabrosti, svježine i međusobnog povjerenja i razumijevanja cijelog client-oriented tima.
I treći, vještina baratanja jezikom tržišne komunikacije postala je nazivnikom profesije kreativnoga upravljanja tržišnom komunikacijom.

Osim što će studiranje na AGORI doprinijeti Vašem općem boljem stanju ono će Vam omogućiti da steknete jedno od dva zvanja budućnosti kreativne industrije tržišnih komunikacija, industrije znanja i ideja :
CREATIVE DIRECTOR gdje "kreativni" ide prvo u imenu, pa se mora "kužiti" bolje, smišljati bolje i usmjeravati bolje od ostalih te postati lider kojemu kreativni tim vjeruje ili 
HEAD of MARKETING kojemu je "glava" odgovorna za marketinški budžet tvrtke dok se bavi oglašivačkom strategijom, odnosima s javnostima, medijskim planovima - i živi uzbudljivo kao na brzoj traci... 

Više informacija o organizaciji diplomskog studija na tel.: 01 222 5 700 ilii na www.vsa.hr

NE GLEDAJ TKO GDJE STOJI. IDI DALJE!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Vlatka Pokos u vezi je s unukom najpoznatijeg gradonačelnika Zagreba: 'Istina je, sretna sam!'
'ONA JE CENTRALNA FIGURA'

Vlatka Pokos u vezi je s unukom najpoznatijeg gradonačelnika Zagreba: 'Istina je, sretna sam!'

U vezi smo. Dogodilo se prije dovoljno dugo vremena, ali ne želim ići u detalje, rekla nam je pjevačica i voditeljica

Pljušte reakcije na Ustavni sud. Oglasili se Bartulica, Grbin...
POSTIZBORNI PREGOVORI

Pljušte reakcije na Ustavni sud. Oglasili se Bartulica, Grbin...

Nakon održanih parlamentarnih izbora stanje je ovakvo - HDZ 61 mandat, Rijeke pravde 42, Domovinski pokret 14, Most 11, Možemo 10, NPS 2, IDS 2, Fokus 1
Washington je za plan Izraela o napadu na Iran doznao u zadnji trenutak: 'Proračunata osveta'
IZ MINUTE U MINUTU

Washington je za plan Izraela o napadu na Iran doznao u zadnji trenutak: 'Proračunata osveta'

Iran je bio u stanju pripravnosti nakon što je Izrael rekao da će odgovoriti na iranski napad na njega u subotu navečer