Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Hrvatski glazbenik: Zaista sam znao da umirem, da odlazim...

2. DIO Svjetlost na obzoru koja jača što je bliže, ali ne zasljepljuje već magnetski privlači, najčešće govore oni koji su doživjeli izvantjelesno iskustvo. U deset nastavaka donosimo njihove priče...

Komentari 71 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar dazoh
    dazoh

    Imao sam 25 godina isto plinski bojler (zaštopan ) zatvoren prozor ,nestalo kisika i samo sam osjetio kako nestajem ,istina proletjelo u tom trenutku nekoliko slika iz života pogotovo ona kad sam se ko klinac skoro utopio , bio sam ...prikaži još! sam duže vrijeme u nesvjesti ili komi ne znam ni sam , uspjeli su me oživjeti ali nikakve nadnaravne pojave nisam doživio osim što sam se tresao dva sata i tek se nakon tretmana kisikom i zapaljene cigarete na hitnoj smirio ali bez obzira na sve te okolnosti bogeka videl nisam, nemam nadnaravne sposobnosti jedino što je ostalo od toga znam da treba redovno servisirati bojler i držati prozor otvoren.

    4 Nedjelja, 06.05.2018. u 10:03
    • Default avatar - Cvrčko

      Cvrčko: Hahaha pa Vasa prica uopce nije zanimljiva za ovakve clanke, samo realna. Ljudi ne bi imali sto komentirati, bog, darth vader i sl. Drago mi je da ste se izvukli i sretno dalje!👍

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 13:02
    • Avatar dazoh

      dazoh: Hvala a samo još napomena od nadnaravnih stvari samo su me boljeli svi mišići na tijelu sedam dana (valjda od grča) a ja i dalje vjerujem kad jednom za stvarno odeš tu je kraj.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 20:28
    • Default avatar - Cvrčko

      Cvrčko: Da, odes samo jednom i to je to. Al ljudima je lakse vjerovati u svasta samo da se ne suoce sa realnim stvarima, a danas im je barem.sve dostupno i nije zabranjeno koristiti mozak. Mene je jednom posteno struja stresla ...prikaži još! i od toga ti isto jako bole misici, pa eto savjeta da ne prckas po struji 😉👌

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 22:07
    • Avatar invidico

      invidico: Biti u nesvjesti ili u komi nije isto...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 22:20
  • Avatar tallija
    tallija

    divim se ljudima koji imaju hrabrosti o tome govoriti u danasnjem svijetu

    5 Nedjelja, 06.05.2018. u 08:36
    • Default avatar - lukabalic

      lukabalic: meni cudno da se u 21. stoljecu jos nadaju necem poslije smrti

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:51
    • Avatar tallija

      tallija: a meni cudno da covjek u 21. stoljecu moze vjerovat da je tijelo granica

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:00
    • Avatar Globin

      Globin: Tijelo nije granica ako si živ ali smrt je kraj.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:46
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: bas bi danasnji svijet trebao imati razumjevanja.pa nismo u srednjem vijeku .primjecujem da se oni koji cesto spominju mracni srednji vijek komentiraju negativno na ovakve slucajeve.svi "drugaciji" izvrgnuti su ruglu.lomaca vise nema ali ima jezicina...treba govoriti.treba pisati ma sto netko mislio...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:27
    • Default avatar - JATIMIVIONI

      JATIMIVIONI: Smrt je samo dio zivota i spada u zivot.

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 08:31
  • Avatar Tigar 74
    Tigar 74

    Ništa novo. Nekim ljudima se nakon kliničke smrti pojača intuicija, a oni sami, vjerojatno, zbog intenziteta samog događaja se više zainteresiraju za samu pojavu. Neki možda i opsesivno pretjeraju u tome...Ne treba osuđivati te ljude. Teško je razumjeti nešto što ...prikaži još! o i sam ne doživiš općenito u životu, a pogotovo kad su u pitanju ovakve pojave.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 08:24
  • Avatar franjo54
    franjo54

    Nisam dozivio klinicku smrt ali u nekoliko navrata sam bio jako blizu. Dok se dogadjaj odvijao kroz glavu su mi strahovitom brzinom prolazile slicice iz zivota kristalno jasne zadnja slicica mi je pokazivala sta da u tom momentu napravim. Jednom ...prikaži još! mi se kad sam prevelikom brzinom skretao na raskrscu sve toliko usporilo da sam za sve radnje imao dovoljno vremena a od 100 pokusaja da to ponovim ni jednom nebi prosao. Iz svih opasnih situacija izasao sam bez nekih povreda .Zato sad znam da me netko cuva ko god bio hvala mu. To nemoze vjerovati onaj ko nije prezivio a mi koji smo to prosli ispadamo smijesni pa o tome ne pricamo

    7 Nedjelja, 06.05.2018. u 10:20
    • Default avatar - Lalala5

      Lalala5: Vjernica sam i želim vjerovati da ovaj život nije kraj,želim vjerovati da ću se opet naći sa majkom i drugim dragim ljudima...i zato mi ovakve priče daju utjehu i snagu za dalje...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:40
    • Avatar franjo54

      franjo54: Ja nisam vjernik ali nisam ni komunist jednostavno pokusavam sve posteno sagledati ali sta drugo reci kad iz desetak bezizlaznih situacija izadjes gotovo nepovredjen nego da te neko cuva

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:03
    • Default avatar - darkog

      darkog: franjo54 pa očito da niti jedna od tih situacija nije bila bezizlazna. Vjerovatno opasna, ali bezizlazna očito ne. Pa izašao si iz njih kako sam kažeš bez povreda. Iz bezizlazne situacije se ne izlazi bez povreda.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 13:59
    • Avatar franjo54

      franjo54: Od 100 pokusaja svih 100 nebi prosao da ponavljam isto .Neko me cuva neznam ko ni zasto

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:26
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Eh moj Franjo kad bi ti ja išao pričati koliko sam se puta izvukao iz sigurne smrti, uvijek sam mislio to je jednostavno sreća..tek sam u ratu shvatio da sigurno postoji neka sila koja me čuva i želi da sam ...prikaži još! na životu. Ne pričam to nikad nepoznatim ili manje poznatim ljudima. Jer bi samo cirkusirali sa mnom. Nisam vjernik tipa da idem u crkvu molim se Bogu i slično., ali sam poznat po tome da se borim protiv onih koji pljuju po vjeri i vjernicima. Neka svatko izabere hoće li vjerovati ili neće ali nema pravo nitko po nikomu pljuvati.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 15:53
    • Avatar franjo54

      franjo54: Martina ni ja tebi nebi vjerovao u takvu pricu da nisam dozivio Antikomunist zena mi ide u crkvu i ja ju vozim ali u crkvu idem samo na vjencanja i krstenja. Upravo kako si rekao neka svak vjeruje u ono ...prikaži još! sta misli da je u redu i niko mu to nesmije braniti

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 16:35
  • Avatar muldihaldi
    muldihaldi

    vjerovao,ne vjerovao isto ti se piše

    1 Nedjelja, 06.05.2018. u 09:42
  • Avatar Santa Eufemia
    Santa Eufemia

    Kemija i evolucija rade svoje, mozak se prilagođava i nastaje niz kemijskih reakcija. Prilikom zastoja srca gubi se komunikacija između njega i mozga u kojem doslovno nastaje "oluja" jer i nakon prestanka rada srca, mozak je još aktivan i šalje ...prikaži još! mu signale. Možemo reći da je to očajnički pokušaj mozga da spasi srce i ti signali su vjerovatno odgovorni za slike i osjećaje koje osoba proživljava u tim momentima.

    18 Nedjelja, 06.05.2018. u 09:04
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kazes u tim momentima.mislim da znanost na mnoge stvari nema odgovor..a.nakon toga sto znanost kaze ?.izostrena sva osjetila . pojacana intuicija itd..

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:31
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: To što znanost danas nema odgovore na sva pitanja ne znači da ih neće imati sutra. Svaki trauma i stres na nama ostavljaju posljedice, nekome fizičke, a nekome mentalne. Svi mi imamo jaku intuiciju koja se ponekad ostvari i to ...prikaži još! nije ništa novo. Svatko od nas je barem jednom u životu tako nešto doživio, ali to ne znači da je nešto nadnaravno za to odgovorno. Mozak je nije dovoljno istražen, ali ipak o njemu znamo puno više nego prošle generacije, a da ne govorim koliko su znali prije 200-300 godina. Za sve treba vremena.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:04
    • Avatar Tinkle

      Tinkle: Mozak nije aktivan kada srce stane jer tada s radom prestaje i on (što se može i lijepo registrirati ako su npr. na glavu prikopčane elektrode). Nije to kao prilikom sna kada se mijenja samo svijest čovjeka nakon što je ...prikaži još! mozak izgubio kontakt s javom i utonuo u svoj svijet (podsvijest) ali mu organizam i dalje funcionira. Kod kliničke smrti osobe ne gube svjesnost iako su van svog fizičkog tijela. Dapače, njihova "svijest" ili duša odvaja se od fizičkog tijela ali "osjetila" su i dalje aktivna i osoba i dalje "čuje" i "vidi" -- pa čak i svoje klonulo tijelo koje više ne doživljava kao dio sebe već kao odijelo koje je skinuo i odložio jer mu više ne treba! Međutim, svjesnost i daje postoji i osoba čak bolje razumije i ima čisšće i dublje osjećaje (npr. ljubav spram svojih bližnjih) nego što je to bilo za njegova života dok se nalazio u tijelu čisto stoga što je tijelo ograničeno što se percepcije i senzacija tiče.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 21:09
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Tinkle - netočno je da mozak prestaje sa aktivnošću odmah po prekidu rada srca. Ostatak komentara je u istom stilu.

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 06:30
    • Avatar Tinkle

      Tinkle: Ne znam što misliš na 'ostatk komentara je u istom stilu' jer naša viđenja fenomena 'kliničke smrti' se temeljno razlikuju! Po tebi to iskustvo je rezultat zaostalog rada mozga, što je totalno netočno jer kod kliničke smrti staje kompletn rad ...prikaži još! i sve funkcije tijela (disanje, rad srca, kolanje krvi) UKLJUČUJUĆI i MOZAK kao jedan od organa (kako rekoh, elektrode koje mjere moždanu aktivnost pokazat će da je u takvim slučajevimai mozak stao i VIŠE NE PROIZVODI moždane valove -- nill, zero--ništa !! Dakle, dok ti tumačiš kliničku smrt hipotezom da 'mozak još radi' stručnjaci to smatraju nemogućim. Plus, po kazivanju ljudi koji su k. smrt doživjeli čest slučaj je da imaju izvantjelesno iskustvo, donosno da su u tim situacijama često "vidjeli" svoje tijelo "izvana" tj. ne na način na koji se vidimo dok smo u tijelu već na način na koji nas percipiraju drugi ljudi oko nas! Jednostavno, mozak ne može projicirati takvu sliku vlastitog tijela! TO je upravo fenomen kliničke smrti--- mozak staje ali svijest radi i dalje BEZ mozga! Time smo došli do koncepta koji je u religiji poznat kao "duša".

      Odgovori Utorak, 08.05.2018. u 01:57
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Kako onda objašnjavaš situacije kad se dobije puls nakon 10-15 minuta oživljavanja i nema trajnih štećenja na mozgu? Da je to tako kako ti tvrdiš, nikad se nebi stimulacijom srce oživjelo i nikad se čovjek nebi oporavio.

      Odgovori Utorak, 08.05.2018. u 06:22
    • Avatar Tinkle

      Tinkle: Da, nekoga se može vratiti u život nakon 5-10 min kliničke smrti (zastoj u radu kompletnog organizma) jer u tom vremenu nije nastupilo trajno oštećenje nekog vitalnog organa (srca, mozga)! Međutim, trebaš razumijeti da to NE MIJENJA ČINJENICU da je ...prikaži još! u tih 5-10 neizvjesnih minuta tijelo bilo MRTVO! Dakle, ni srce a ni mozak NISU funkcionirali! To što u takvim situacijama neki pacijenti dožive VANTJELESNO ISKUSTVO tj. njihova svijest ili "ja" (vjerski: duša) odvaja se od fizičkog tijela te oni "vide" ili precipiraju vlastito tijelo pruženo na operacijskom stolu kao da se ne radi o njima samima već nekoj trećoj osobi, a također "vide" i liječnike koji ih pokušavaju reanimirati, ne znači da mozak radi-- naprotiv, mozak kao materijalni organ je stao ali svijest radi dalje i bez njega! Inače mozak nije u stanju poslati sliku tijela "izvana"! Ti svojim očima, koje registriraju i šalju signal mozgu a on ih procesuira u sliku, ne možeš vidjeti samu sebe kako te vide drugi ljudi oko tebe! Možeš jedino u ogledalu. Ako je mozak taj "koji još radi" nakon što je stalo srce, pluća i svi ostali organi, uključujući i oč koje su sklopljene, kako to da čovjek vidi samog sebe tj, svoje beživotno tijelo kao da se radi o nekoj trećij osobi?

      Odgovori Utorak, 08.05.2018. u 13:31
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Tinkle - netočno je da aktivnost mozga prestaje istovremeno sa arestom srca - medicinski dokazano, mjereno, itd. Ostalo je takodjer netočno, maštarija i baba vanga type neuroscience.

      Odgovori Utorak, 08.05.2018. u 15:24
    • Avatar Tinkle

      Tinkle: Prije će biti da je tvoje viđenje vrludanje u pseudo-znanosti jer nakon prestanka rada srca STAJE I MOZAK--- nema više alfa, beta, gama moždanih valova, nema apsolutno nikakve moždane aktivnosti a po tebi, da mozak "još radi", bi je trebalo ...prikaži još! biti! Mozak u komi ili snu ne vidi tijelo kao da ga gleda "izvana," tuđim očima. Mozak, kao organ od krvi i mesa, nikad niti ne može vidjeti tijelo u kojem jest kao da pripada drugom čovjeku tj. kao da je tuđe jer mozak isključivo "vidi" preko očiju!

      Odgovori Utorak, 08.05.2018. u 16:26
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Sve ove tvrdnje su u rangu onih da je zemlja ravna.

      Odgovori Utorak, 08.05.2018. u 16:57
    • Avatar Tinkle

      Tinkle: Ne, draga "ne-znam -zašto si-se-uopće-nazvala Sv. Eufemijom"! Zapravo je vaša tvrdnja, tvoja i @MIlletova, o tome kako je doživljaj vantjelesnosti prilikom kliničke smrti samo zaostali rad mozga primjer baba Vanga objašnjenja. Možda vam jasna analogija pomogne da shvatite srž vlastite ...prikaži još! zablude:: kompjuter koji je ištekan iz struje (a nema drugi izvor napajanja, poput npr. baterije) neće "još neko vrijeme raditi"! Tako i u vrijeme kliničke smrti mozak ne radi. Ako je netko predstavnik zagovornika "ravne ploče" onda ste to vi! Ono o čemu se ovdje raspravlja (besmrtnost ljudske svijesti-duše) spada u metafiziku a ne fiziku. Metafizika označava sve što je van dometa ili iznad "fizike" (materijalnog svijeta) i ne može se našim znanstvenim metodama verificirati i objasniti. Tu je granica same ljudske znanosti. Temom (iskustva kliničke smrti) pozabavio sw i BBC-jev serijal "Human Body" u 2. završne epizode,"Brain" i "Super brain," u kojem se navodi kako su pacijenti koji su doživjeli kliničku smrt, među njima mnogi koji su umrli na operacijskom stolu, "vidjeli" ne samo sebe na operacijskom stolu ("izvantjelesno iskustvo") već i doktore i asistente koji su ih operirali te "čuli" i kasnije im prepričali cijeli razgovor pa čak opisali i instrumentarij koji je korišten (specijalna vrsta skalpela itd.) dok su navod bili a) anestezirani i b) 10 ili više min klinički mrtvi. Go figure!

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 23:27
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Tinkle - osim gledanja BBC dokumentaraca sa razumijevanjem dobro je i pročitati nešto o temi. Nakon prestanka rada srca moždane aktivnosti (mjerljive) se nastavljaju još neko vrijeme ( Charité–Universitätsmedizin Berlin). Novije studije ukazuju u pojačanu kognitivnu akrivnost u post arest ...prikaži još! t fazi aktivnosti mozga. Eksperimenentalno je dokazano da se mozak moze stimulacijom potaknuti da simulira van tjelesno iskustvo. To za metafiziku nema puno mjesta. Usporedba mozga sa kompjuterom je u ovom slučaju bedasta.

      Odgovori Petak, 11.05.2018. u 07:34
    • Avatar Tinkle

      Tinkle: Milliću, upadaš u kontradikciju kad kažeš da 'tu nema mjesta za metafiziku' dok tvrdiš kako se mozak može 'potaknuti na vantjelesno iskustvo'!! Objasni, pliz, kako se točno 'mozak potiče' na to da percepira vlastito tijelo izvana tj. iz perspektive neke ...prikaži još! druge osobe? Pa čak i iz nemogućeg kuta gledanja za bilo koje druge osobe u datoj prostoriji a kao što je to npr. pogled s plafona prostorije? Stvarno me zanima pogotovo ako je to ostvarivo i potkrijepljeno kroz 'znanstvene eksperimente' (really?) i nije 'tamo neka metafizika'! Pitam jer mislim da bi takva nadnaravna (metafizička) sposobnost mozga došla vrlo 'handy' u nekim izvanrednim okolnostima, npr. ratu ili nekoj drugoj kriznoj situaciji, pa zašto je ne aktivirati kad nam već stoji na raspolaganju i kad je znanstveni eksperimenti mogu potaknuti? Ne znam jesi li uopće svjestan onoga što tvrdiš -- da mozak može, ne koristeći svoj organ vida tj. oči, 'vidjeti' vlastito tijelo izvana? Također, srčani arest NE ZNAČI još nužno kliničku smrt pa je u tom slučaju normalno da se cijelo tijelo, a pogotovo mozak kao njegovo živčano središte, na jedan način svim snagama 'mobilizira' ne bi li pomoglo srcu da ponovo proradi. Ali u tom trenutku osoba je bez svijesti a ne već i klinički mrtva! I naravno, usporedba mozga u stanju KLINIČKE SMRTI s ugašenim kompjuterom sasvim je 'legit' jer je tijelo, kao i komp, u tom slučaju potpuno 'ugašeno' tako da čak ni mozak 'ne radi' tj. ne generira i ne odašilje nikakve moždane valove!

      Odgovori Petak, 11.05.2018. u 20:25
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Avatar Mille_1 Mille_1: Tinkle čitanje ne škodi zdravlju i pomaže mozgu (osobi) da shvati svijet oko sebe dok ne razvije nadnaravne sposobnosti. Dr. Olaf Blanke je stimulacijom djelova mozga pacijentima inicirao “van tjelesno” iskustvo. To se zove znanost bez navodnika, ...prikaži još! , repliciranje pokusa sa istim krajnjim rezultatima. Srčani arest je preduvjet za kliničku a kasnije i biološku smrt. Naravno ako se pacijentu na vrijeme uspostavi cirkulacija arest ne mora dovesti do kliničke smrti. Usporedba sa kompom je u ovom slučaju potpuno promašena. Napajanje kompa i mozga je potpuno različito te kao što rekoh taj argument ti je bedast. Komp se napaja izvana dok mozak sam kemijskim procesima (razgradnja šećera) generira energiju potrebnu za rad. Kemijske reakcije u mozgu se odvijaju unutar zadanih parametara čije mijenjanje dovodi do različitih iskustava, što tjelesnih što van tjelesnih. Dodavanjem kemijskim supstanci do van tjelesnih iskustava su stoljećima dolazili šamani a u novije vrijeme i obični korisnici jačih narkotika.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 07:59
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Mille ne vrijedi njemu objašnjavati, njemu kompjuter i ljudski mozak rade na istom principu, a tu sam sebi skače u usta. Ne trošite energiju, nema smisla.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 08:27
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Santa u pravu si.

      Odgovori Subota, 12.05.2018. u 14:26
    • Avatar Tinkle

      Tinkle: Eto, tebi čitanje ipak ne pomaže da poboljšaš misaone sposobnosti! Ili da povučemo još jednu analogiju s kompom: džaba content kojim te feed-aju kad nemaš program da ga otvoriš i procesuiraš! Tvoj "argument" o tome kako "mozak radi za vrijeme ...prikaži još! kliničke smrti" te navođenje srčanog aresta kao primjera pada u vodu jer, kako si i sam morao priznati, zastoj srca nije isto što i klinička smrt tako da mozak pri zastoju srca još radi! Ali NE i u stanju kliničke smrti jer takvo stanje podrazumijeva PRESTANAK rada SVIH BIOLOŠKIH FUNKCIJA, uključujući i rad mozga -- inače se takvo stanje ne bi BEZ RAZLOGA u medicini nazivalo "klinička smrt"! Na to upućuju i osnove logike ali one očigledno nisu "uprogramirane" u tvoj "komp"! Too bad!! To što taj dr. "inducira" stanje "vantjelesnosti" (pridjev, piše se kao jedna riječ, ok?) nije isto iskustvo i isto stanje vantjelesnosti kao u slučaju kliničke smrti! Dakle, osobe obuhvaćene tim eksperimentom ne vide same sebe "izvana" , kao da su neka druga osoba, niti precipriarju druge stvarne osobe u fizičkom prostoru. Znanost NEMA objašnjenja za fenomen kliničke smrti pa ne znam onda odakle tebi i gđici Eufemizmi! Ah, well... očito je puno sljedbenika babe Vange!

      Odgovori Nedjelja, 13.05.2018. u 13:40
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Tinkle - ne gluparaj. Bilo ni dobro da pročitaš o “clinical death”i “biological death” prije no što nastaviš sa “logičnim” besmislicama.

      Odgovori Nedjelja, 13.05.2018. u 14:41
  • Avatar sky-1st
    sky-1st

    Kakva je u državi glazba, takva će biti država,ova mi je rečenica zazvonila najjače,stvarno dok većina sluša cajke nemamo se čemu dobrome nadati....

    Nedjelja, 06.05.2018. u 10:39
  • Avatar Plavusa 13
    Plavusa 13

    Da li je ili nije...ne znamo. Dakle daj da ja prozivim sada dok sam tu, dok znam...ono...za svaki slucaj.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 22:49
  • Avatar Jedan_dečko
    Jedan_dečko

    Montague Keen

    Nedjelja, 06.05.2018. u 07:53
  • Avatar GrgaZlatoper
    GrgaZlatoper

    Nema ništa poslije smrti.Ima samo nešto u trenutku smrti ,ali poslije toga ništa više.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 11:53
  • Default avatar - zeljkopž
    zeljkopž

    Eto, dobri ljudi vide svjetlost, anđele, raj, samog Boga dok sam ja bio osjetio samo ništa. Niišta, praznina koju je moguće opipat.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 10:03
  • Avatar Alijen
    Alijen

    Ova "iskustva" su tipična iskustva koje čovjek doživi na psihedelicima (LSD, Psilocybin, DMT, Meskalin) i nije potrebno biti skoro mrtav da bi se to doživjelo... Ako meni ne vjerujete pročitajte iskustva drugih na tim substancama pa usporedite sa ovakvom pričom ...prikaži još! i vidjeti ćete očite sličnosti.

    5 Nedjelja, 06.05.2018. u 21:40
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: Zanimljivo.. Vidiš, ja poznam nekoliko ljudi za koje sigurno znam da nikad nisu konzumirali navedene psihodelike, neki od njih su starije životne dobi tako da vjerojatno nisu ni čuli za njih.. a svi su doživjeli identično iskustvo.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 21:53
    • Avatar Alijen

      Alijen: Starije dobi? A ti nisu bili mladi? :D Psilocybin i meskalin su sa ljudima još iz prapovijesti (10.000+ godina)

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 22:20
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: Valjda razumiješ poantu, da ti stariji ni u mlađoj dobi nisu bili u doticaju sa navedenim..

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 22:41
    • Avatar Alijen

      Alijen: Nikome ja ništa više ne vjerujem :D

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 22:49
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: Misliš..? :)

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 22:59
  • Default avatar - skver
    skver

    Tko ovo može do kraja pročitati,blago njemu.

    1 Nedjelja, 06.05.2018. u 09:46
  • Avatar warum
    warum

    Vjerujem, dale postojim, uvijek cu vjerovati, dakle uvijek cu postojati.

    1 Nedjelja, 06.05.2018. u 10:37
  • Default avatar - nerminius
    nerminius

    Cijela priča je čisti mainstream, promocija jeftinog nadnaravnog što je danas ultimativno moderno među 90% stanovnika skorojevića. Zanima me odakle samo konstrukcija prezimena Prohaska u Prochazka..... To je kao kad Emir Tahirović pokušava biti von Richemberg.

    2 Nedjelja, 06.05.2018. u 07:23
    • Avatar mikaa

      mikaa: Pa ništa čudno da je ateističko omalovažavanje, ismijavanje, da ne kažem teroriziranje vjere i vjernika, uzelo maha. Samo se ispunjavaju proročanstva. Što je još samo jedna potvrda.

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 00:05
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Ja uopće nisam ateist, a svijet oko nas ti se samo čini da je pred kraj. Kad stvaraš državu moraš u osnovi imati neki moralni i humani cilj Ako je stvoriš na pogrešnom temelju, cijela konstrukcija dalje neće valjati. Hrvatska ...prikaži još! a je priča za sebe, odi do Austrije, Švicarske, Italije, Njemačke, Danske ili Francuske, provedi jedno vrijeme tamo pa onda reci imaš li osjećaj da je svijet u terminalnoj fazi.

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 11:46
  • Avatar Čarli1976
    Čarli1976

    I kakva je to sad moda nastala da neki glazbenici i neka poznata imena umiru i ponovo ožive ta nam pričaju priće sa onoga svijeta, i neznam tko je tu bolestan dali novinari koji to pišu ili oni koji su ...prikaži još! oživjeli ili oni koji to čitaju i vjeruju.

    12 Nedjelja, 06.05.2018. u 07:13
    • Avatar tallija

      tallija: iznenadio bi se koliko je ljudim imalo slicna iskustva ali o tome sute, upravo zbog ovako zdravih poput tebe

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:35
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: Stara ljudska boljka.. Lakše je popljuvat nego pokušat razumjeti...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:50
    • Avatar 12kamelia

      12kamelia: nažalost, većina se boji govoriti o svojim takvim iskustvima, dok sa druge strane bilo bi dobro da to svatko zna i da konačno nestane strah o smrti. Razna učenja plaše ljude....crkve...o raju i paklu, o strašnom sudu, kada se dolazi ...prikaži još! azi pred Boga, pametan čovjek u današnje vrijeme, neće vjerovati prevarantima.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:10
    • Avatar tallija

      tallija: pa jasno da ljudi ne zele o tome govoriti kad nailaze na osudjivanja i podsmijeh

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:12
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @12kamelia- kažeš vjera prijevara.. ?Hm..Vjerujem i ne bojim se smrti, nitko me ne plaši a smatram se dovoljno pametnim da razumijem neke stvari. Taj ateistički trend omalovažavanja vjere i vjernika uzima sve više maha, što najviše govori o onima koji ga promoviraju.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:30
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: 12kamelia@ vjernik ne vjeruje u strašni sud kada se dolazi pred Boga. Vjeruje u milostiv sud Oca nebeskoga.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:31
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ljudi koji se vode iskljucivo samo logikom nemaju empatiju niti intuiciju.ne zele izaci iz okvira pa zato dolazi do neshvacanja.kod njih postoji samo crno i bijelo.razumjem i to.ne dopustaju sebi biti slobodan ..

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:38
    • Default avatar - darac96

      darac96: Tigar 74 onaj koji se ne boji smrti taj je za mene *udala...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 18:38
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @darac, imaš pravo na svoje mišljenje. Ostajem pri svome, ne bojim se smrti jer ne mogu se bojati nečeg apstraktnog, nedoživljenog... ali "bojim" se jedino toga da ne stignem sve zamišljeno dovršiti, prije nego me ona uzme sebi...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 19:16
    • Avatar Alijen

      Alijen: Ovo su očita iskustva nekoga ko je probao psihedelike (LSD, Psilocybin, Meskalin, DMT) i neugodno mu je pisati o tome na taj način pa onda prodaju ove fore nekome tko nema pojma :D

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 21:46
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Alijen@ to je tvoja sumnja.predpostavka sto se tice ovog covjeka..tvrditi.osuditi.a ne znati istinu .zasto ? tako je lakse? razumjem.nema ti logike niti dokaza.nema strucnog casopisa.nema bas istrazivanja.nesto povrsno .uvjek isto o neuronima itd.nisi to dozivio kao doticni.cak ne mira biti ...prikaži još! klinicka smrt.. nemas tako razvijena cula ali ne znaci da ne postoje.netko "vidi" samo ocima.netko "vidi" nutrinom.netko ima osjet samo rukama.netko bez dodira osjeca tijelom.netko samo cuje usima .netko cuje bez da cuje glas. sto hocu reci ljudi koji produ nesto prozive inicijaciju .vrate se izvoru.to je vise od "obicne" intuicije.vjerovao ili ne to je tako....lp

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 23:07
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: cak ne mora *

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 23:08
  • Default avatar - tkopajti
    tkopajti

    Fijuuu pameti...

    Nedjelja, 06.05.2018. u 07:46
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message