Komentari 0

Julius Meinl - kavom do inspiracije za poeziju i bolji svijet

Julius Meinl - kavom do inspiracije za poeziju i bolji svijet

Čitamo li u 21. stoljeću samo loše vijesti? Kako u teškim vremenima pronaći ljepotu i inspiraciju? Želimo li postati sretna generacija potrebno je inspirirati se... poezijom uz kavu.

Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je zanimljivu kampanju i edukativan projekt u kojem nas potiče na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom. Tako je ovog ponedjeljka jedan zagrebački tramvaj nakratko postao mjesto gdje se čitala poezija, gdje je dominirala umjetnost i gdje su predstavnici medija imali priliku doživjeti Julius Meinl kroz drugačiju prizmu stvaranja i postojanja. Šarmantna Antonija Blaće koja je bila voditeljica cijelog događanja čitajući stihove poznatih hrvatskih pjesnika uspjela je uljepšati početak tjedna svima onima koji traže pogled u ljepšu budućnost i kojima je poezija pokretač svakog novog dana.

10.000 poruka sa stihovima hrvatskih autora krasili su zagrebačke tramvaje, čije su poruke imali priliku pronaći svi korisnici javnog prijevoza i svi oni kojima je dosta životnog cinizma i u čijim razmišljanjima prevladavaju pozitivne misli.

“Svaki moj dan započinje poetski: Mara, kava, gitara i cigara“, izjavio je glumac Nikša Kušelj. „Zaista kreativan projekt Julius Meinla koji spaja nestvarnu i lijepu poeziju sa svakidašnjim ritualom ispijanja kave. Jutro je magično vrijeme kada se budimo i sa sebe skidamo koprenu noći i snova, susrećemo se s novim danom uz svima dragu šalicu kave. Uz lijepe stihove, sasvim obična kava postaje poseban doživljaj“, dodao je Nikša.

I njegova partnerica, fotografkinja Mara Bratoš, oduševljena je ovom akcijom: „U vrijeme kada je ljudima sve teže koncentrirati se na čitanje i emocije lijepo je da postoji ovakav projekt. Podsjeća nas na neke stare običaje, na bečke i zagrebačke kavane u kojima je vjerojatno uz šalicu kave nastalo puno lijepih stihova i poezije.“

Kao ambasador kulture bečkih kavana, Julius Meinl posvećen je ideji prenošenja opuštajućih i inspirirajućih predaha uživateljima vrhunske kave te postavljanju dugoročnih veza s umjetnošću i kulturom. Julius Meinl inspirira i stimulira potrebu za življenjem života ispunjenim poezijom i kreativnim trenucima. Upravo stoga kroz ovu kampanju Julius Meinl pokazao je želju da pruži priliku svima za izražavanjem i inspiracijom. Priliku da kroz poeziju pokušaju svijet učiniti boljim, pa makar i na tren.

“Slogan koji nam je bio ideja vodilja ovog projekta je zapravo jednostavan: Julius Meinl inspirira pjesnike od 1862., inspirira ih da budu bolji, da svakim novim stihom ispišu neku novu ljubav, viziju, stvarajući neprocjenjive vrijednosti na komadu papira. Vjerujemo kako Julius Meinl Poetry projekt može donijeti neke nove ideje, pokrenuti nove trendove i kako je ovo samo nastavak jasne vizije tvrtke Julius Meinl (jer mi za sebe volimo reći: We are actually not in coffee business, we are in poetry business), ali i poticanje hrvatske stvarnosti da poeziji dade vrijednost u svakodnevnim životnim obavezama”, izjavio je direktor Julius Meinl Hrvatska Luigi Simonetta.

Danas u Hrvatskoj postoji više od stotinu autora kojima je poezija glavna književna forma, a godišnje se u Hrvatskoj objavi 15 knjiga poezije uglavnom renomiranih hrvatskih književnika. Cilj projekta je inspirirati ljude da pišu poeziju, da stvaraju novi svijet i da svojim stihovima otkrivaju neke nove ideologije i životne vrijednosti. Julius Meinl inspirira vas, a vi nadahnućem inspirirate druge. Više o projektu pročitajte na Facebook stranici.