Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
0 komentara

Znanstvenici otkrili zašto su neke mačke crno-bijele

Znanstvenici su napokon otkrili da su takvi jedinstveni rasporedi boja uzrokovani neispravnim genom

DPA/PIXSELL
Foto: DPA/PIXSELL
0 komentara

Razlozi naizgled nasumičnog rasporeda boja kod crno-bijelih mačaka dugo su bili zagonetka, ali su znanstvenici napokon otkrili da su takvi jedinstveni rasporedi boja uzrokovani neispravnim genom, piše Independent.

Dvobojni ton mačjeg krzna stvara se kad pigmentirane stanice ne slijede genetski kod u maternici, po rezutatima istraživanja znanstvenika sa sveučilišta u Bathu i Edinburghu. Primjerice, ako je premalo bijelih stanica da napuče cijelu mačju kožu, stvaraju se bijele mrlje na krznu.

Mačke koje su većinom crnog krzna, ali imaju bijelo lice i prsa nazivaju se katkad "mačkama u smokingu". Neke nesretne životinjice imale su "peh" da ispod njuškice na bijelom licu imaju crne mrlje, pa ih se zove "Hiterovim mačkama" jer izgleda kao da imaju njegove prepoznatljive brkove.

No ono što je zapravo važno u ovom istraživanju jest činjenica da može pomoći u razumijevanju ozbiljnih medicinskih stanja kod ljudi, poput urođenih rupa u srcu koje također uzrokuju problemi s kretanjem stanica u maternici.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu