Obavijesti

kika slavi 40 godina postojanja – 40 godina priče o uspjehu!

kika slavi 40 godina postojanja – 40 godina priče o uspjehu!
4

S otvaranjem prvog kikinog centra za opremanje doma 1973. g. započela je priča o uspjehu poduzeća. Postepeno se poduzeće razvilo u međunarodno poduzeće u sektoru uređenja doma.

S otvaranjem prvog kikinog prodajnog centra za opremanje doma 1973. godine započela je priča o uspjehu poduzeća. Postepeno se austrijsko obiteljsko poduzeće razvilo u međunarodno poduzeće u sektoru uređenja doma i danas se s 32 lokacije u Austriji i sa sveukupno 23 podružnice u jugoistočnoj Europi ubraja u vodeće trgovine namještajem u Europi.  Ekspanzija i inovativne ideje dopuštaju da poduzeće i dalje u budućnosti računa s uspjehom. 

Dr. Herbert Koch, danas predsjednik Nadzornog odbora, osnivanjem kike reagirao je na novi razvoj na austrijskom tržištu. S novom cash-and-carry-trgovinom želio je iskoristiti val diskonata na domaćem tržištu namještaja. 16. lipnja 1973. u Beču je prva kika kao cash-and-carry trgovina otvorila svoja vrata. „Kad je moj tata tada osnovao kiku nitko nije mogao pretpostaviti kako će se početna cash-and-carry-trgovina razviti u međunarodno uspješnu trgovinu za uređenje doma s „full serviceom“- no koncept je funkcionirao i kupci su ga odmah prihvatili“- kaže Paul Koch, današnji direktor grupe kika/Leiner.

Hvala svim kupcima

Kako se kika smije osvrnuti unatrag već s 40 godina iskustva i uspjeha, zahvala ne ide samo više od 7000 zaposlenika/ica, nego i mnogobrojnim kikinim kupcima koji su mjerodavno sudjelovali u uspjehu poduzeća. Osnovne vrijednosti kike, dakle, kvaliteta, savjetovanje i usluga pokazuju da je poduzeće oduvijek bilo blisko kupcima. Kako bi se zahvalila širokom krugu stalnih kupaca kao i svim drugim kupcima na vjernosti, kika slavi svoj jubilej pod motom: „Hvala, Hrvatskoj!“ s velikim akcijama i jubilarnim ponudama

Vrijednosti i tradicija

U međuvremenu se od osnivanja poduzeća osnovalo sveukupno 32 kikine trgovine za uređenje doma na austrijskom tržištu kao i 23 lokacije u šest različitih zemalja jugoistočne Europe. Vrijednosti poput tradicije, bliskog odnosa s kupcima i postojanost mjerodavno određuju priču o uspjehu obiteljskog poduzeća. „Poduzeće Leiner od početka je bilo u obiteljskom vlasništvu i dalje se vodi s generacije na generaciju. Tako kika/Leiner trgovine za uređenje doma uživaju najdulju tradiciju na austrijskom tržištu namještaja“, veseli se Paul Koch. Dugogodišnje iskustvo i kompetencija u sektoru uređenja doma jamči asortiman najviše kvalitete kao i najbolje usluge i savjetovanje kupaca. Visokovrijedna kvaliteta proizvoda u prvom se redu jamči na temelju dobavljača koji se pažljivo odabiru. Međusobno povjerenje i uska suradnja s određenim dobavljačima postoje već 40 godina. Potpora domaćim proizvođačima poduzeću je uvijek bilo od važnosti. 

Inovacija kao osnovna misao 

Osnivanje kike proizašlo je iz inovativne ideje za koncept u području uređenja domova u Austriji koji do tada još nije postojao. I ideja je uspjela. Danas se kika pozicionira kao kompetentna trgovina za uređenje domova modernog tipa stanovanja i opslužuje sve segmente tržišta s najrazličitijim zahtjevima i potrebama stanovanja. Velikim izborom kvalitetnih proizvoda u najboljem omjeru cijena-kvaliteta ispunjavaju se individualne želje kupaca. Pored širokog asortimana proizvoda u prvom planu stoje i usluge za klijente. U skladu s devizom „sve iz jedne ruke“ kika stavlja na raspolaganje raznovrsnu paletu usluga. Koncept je u svim područjima orijentiran na bliskost kupcima. Ekspanzija i inovativne kao i vizionarske ideje oduvijek imaju veliku ulogu. 

Stalno daljnje razvijanje u prošlim desetljećima ne može se samo zahvaliti ekspanziji i proširenju proizvoda nego i stalnoj orijentaciji na potrebe kupaca. „Stalno se trudimo našim kupcima ponuditi što je moguće više komforan doživljaj kupnje u našim prodajnim centrima. Stoga smo ispitivali želje i potrebe naših kupaca i iz toga smo stvarali skladnu cjelokupnu sliku. Bilo da se radi o inovacijama u asortimanu ili novostima u području prezentacije robe, kika stalno osluškuje puls vremena, ne misli se primiriti niti sljedećih 40 godina, uvjereno govori Paul Koch. 

Ekspanzija kao koncept uspjeha 

Ekspanzija je od početka bila važan sastavni dio kikine priče o uspjehu. 1999. godine kika stječe udjele u tvrtki Michelfeit i time se proširuje za sedam trgovina u Austriji i dvije podružnice u Mađarskoj. Već godinu dana kasnije nekadašnje trgovine Michelfeit nakon faze preuređenja, dijelom s novom arhitekturom, ponovno su otvorene. I preuređenje mnogobrojnih postojećih lokacija prošlih godina govori u prilog stalnom daljnjem razvoju. 

U posljednja dva desetljeća, od osnivanja prve kikine kuće u Mađarskoj (Budimpešta) kika je prije svega bila uspješna širenjem na nova tržišta u središnjoj i istočnoj Europi. kika već broji 23 lokacije u Mađarskoj, Češkoj, Hrvatskoj, Slovačkoj, Rumunjskoj i Srbiji i dalje je u istočnoj Europi na kursu ekspanzije. Samo 2012. godine otvorene su dvije nove lokacije u Slovačkoj (Poprad i Banska Bistryca). Nedavno je otvorena još jedna poslovnica u Hrvatskoj (Zagreb). „Otvaranja su daljnji korak u nastavku našeg stalnog kursa ekspanzije i jačaju naš angažman na međunarodnom tržištu“, kaže Paul Koch, direktor grupe kika/Leiner. Poduzeće s tradicijom tako gleda ususret jednoj uspješnoj budućnosti.

Grupa kika/Leiner u brojkama

Lokacije:

  • kika Austrija - 32
  • kika Mađarska - 6
  • kika Češka - 7
  • kika Slovačka - 4
  • kika Hrvatska - 4
  • kika Rumunjska - 1
  • kika Srbija - 1
  • Leiner Austrija - 18

Sveukupno: 73

Sveukupni promet 2011/2012.: 1.250 mrd. EUR
Zaposlenika sveukupno: 7.750

www.kika.com/hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO Fotograf Lepe Brene: 'Nisam ja pao na nju i slomio joj nogu. Bio sam na drugom kraju'
ZATRPAN JE PORUKAMA

VIDEO Fotograf Lepe Brene: 'Nisam ja pao na nju i slomio joj nogu. Bio sam na drugom kraju'

Dušan Petrović bio je zadužen za fotografiranje Breninog koncerta u Areni. 'Svima nam je nakon sinoćnje večeri trebalo malo vremena da dođemo sebi', poručio je u utorak