Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
23 komentara

10 najboljih vježbi za savršene i seksi ruke za samo 2 tjedna

Mlohava koža na rukama nije pretjerano privlačna, a uz to kvari i izgled u ljetnim majicama bez rukava. Krenete li vježbati sad, do početka sedmog mjeseca imat ćete čvršće ruke

Foto: screenshot/YouTube
23 komentara

Vježbe za ruke jačaju bicepse, tricepse, ali i gornji dio leđa. Također, riješit će vas i nakupina masnoća oko pazuha, ali i na leđima na području grudnjaka. Krenete li vježbati sad, do ljeta ćete imati lijepe, oblikovane i učvršćene ruke.

Prilikom izvođenja ovih vježbi potrebno je paziti na držanje i leđa. Učvrstite tijelo, posebno trup i trbuh i držite ravna leđa tijekom izvođenja vježbi kako biste izbjegli moguća istezanja mišića pogotovo kod korištenja bučica. Jednako kao što je važno imati lijepo oblikovane mišiće, još je važnije raditi vježbe pravilno i bez ozljeda.

1. Brzi intenzivni trening učinit će vaše ruke, ramena, bicepse i tricepse izduženima. Traje samo 10 minuta, a ukoliko krenete sad, do ljeta ćete imati prekrasne ruke.

2. Pogledajte vježbe koje rade anđelice Victoria's Secreta za lijepo oblikovane ruke. Radi se na uklanjanju masnoća iz tricepsa i jačanju bicepsa.

 

 
3. Celebrity trenerica Andrea Orbeck pokazat će vam vježbe za ruke koje radi s Madonom, a pop-kraljica je itekako poznata po odlično oblikovanim rukama.

3. Celebrity trenerica Andrea Orbeck pokazat će vam vježbe za ruke koje radi s Madonom, a pop-kraljica je itekako poznata po odlično oblikovanim rukama. 

4. Kako bi imali lijepe ruke, važno je učvrstiti i gornji dio leđa te ramena. Pogledajte vježbe koje ciljano djeluju na tu skupinu mišića.

5. Ove ciljane vježbe riješit će vas mlohave kože na rukama bez korištenja bučica.

6. Vježbe tijekom kojih koristite isključivo vlastito tijelo učvrstit će cijeli gornji dio tijela, ruke, ramena i leđa. Osim mišića, radi se ujedno i na snazi.

7. Kombinacija pilates i joga vježbi s kratkim predasima usmjerena je na bicepse, tricepse, ramena, ali i učvršćivanje grudi.

8. Uz ovu rutinu vježbanja održavat ćete lijepe i tonirane ruke. Možete koristiti težinu bučica koja god vam odgovara.

9. Mnoge žene muče se s masnoćom na leđima na području vezanja grudnjaka. Riječ je o maloj nakupini masnoća, ali koja kvari izgled. Ove vježbe riješit će vas toga, učvrstiti leđa, ali i ruke.

10. Za sve buduće mladenke koje planiraju nositi vjenčanicu bez naramenica, kao i za sve žene i djevojke koje vole takve topove i haljine - ovo su vježbe namijenjene isključivo području dekoltea, leđa i ruku. Posebna pažnja obraća se na područje masnih naslaga oko pazuha koje se znaju nabrati prilikom nošenja takvih haljina i upropastiti cijeli dojam.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message