Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
60 komentara

7 minuta ovih vježbi jednako je dužem trčanju ili dizanju utega

Intenzivan intervalni trening napravit će jednaku korist kao i dugotrajnije vježbanje, ali mora boljeti da bi se rezultati vidjeli i moraju se izvoditi prema pravilima

ACSM'S Health
Foto: ACSM'S Health
60 komentara

Članak nazvan "Kružni trening visokog intenziteta koristeći težinu tijela: Maksimalni rezultati s minimalnim ulogom", objavljen u "ACSM's Health & Fitness Journalu"otkrio je da samo sedam minuta vježbanja može imati jednak učinak na tijelo kao i duže trčanje ili serija podizanja utega. Za njih je potrebna samo stolica i vlastito tijelo, ali mora boljeti da bi rezultati bili vidljivi, piše Daily Mail. 

Vježbe se sastoje od: 

  • skokova u raskoraku
  • spuštanja uz zid
  • sklekova
  • trbušnjaka
  • penjanja na stolicu
  • čučnjeva
  • vježbe tricepsa na stolici
  • izdržaja
  • visokog dizanja koljena na mjestu
  • iskoraka
  • sklekova s rotacijama
  • izdržaja u stranu

Svaku ovu vježbu treba vježbati 30 sekundi, s 10 sekundi odmora između svake. Otprilike ćete izvesti 15-20 ponavljanja svake vježbe u 30 sekundi tijekom sedam minuta. Ponovite cijeli ciklus dva ili tri puta ako želite. 

- Postoje vrlo dobri dokazi da intervalni treninzi visokog intenziteta donose mnoge fitness dobrobiti i veću izdržljivost, ali u kraćem vremenu - objasnio je Chris Jordan, direktor psihologije vježbanja na institutu Human performance u Orlandu te koautor članka. 

Prijašnja istraživanja pokazala su da samo par minuta treninga s intenzivnim pristupom proizvodi molekularne promjene u mišićima jednake onima od nekoliko sati trčanja ili vožnje biciklom. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message