Svaki peti čovjek voli se svojim novim kućanskim aparatima hvaliti pred prijateljima, a gotovo polovica njih je ljubomorna na gadgete koje su kupili članovi obitelji
Danas su vlastita garderoba i zvučnici stvar prestiža u domu
Za žene je neprikosnoveni statusni simbol velika garderoba u koju mogu spremiti svu svoju odjeću, dok su za muškarce to zvučnici u svakoj sobi kuće, utvrdila je studija američkog proizvođača aparata za kavu De'Longhi provedena na 1960 muškaraca i 2082 žena.
Gotovo polovica žena sanja o vlastitoj garderobi, a visoko na listi želja su i veliki hladnjak s ledomatom, jacuzzi i dobar štednjak, dok jači spol priželjkuje jacuzzi, 3D TV i hladnjak s ledomatom. Žene i muškarci imaju različito viđenje savršenog doma, a s generacijama i novom tehnologijom od 50-ih se to i u mnogo čemu promijenilo. Tih godina je npr. najpoželjnija stvar bio toster, piše Daily Mail.
Svaki peti priznaje da kućanske aparte koji je kupio voli pokazivati prijateljima, a gotovo polovica njih je ljubomorno na gadgete koji imaju članovi obitelji ili prijatelji. Koliko im je važan savršeno uređen dom, potvrđuje i činjenica da 26 posto žena više uživa u kupovanju kućanskih aparata nego cipela.
- Statusni simboli su se tijekom vremena mijenjali, neki su se zadržali, dok drugi nisu. No bez obzira na to, izgleda da se ljudi nikada ne umore u traženju novih - istaknuo je Mark Swift iz tvrtke De'Lonhgi.