Urednica magazina BrightSide obišla je garderobe 11 trgovina i fotografirala se u istoj odjeći, a fotkala se i kod kuće. Usporedila je fotografije i razlike su drastične
Fotografirala se u 11 garderoba i u svima je izgledala mršavije
U gotovo svima trgovinama izgledala je mršavije i ten joj je imao ljepšu nijansu. Urednica magazina BrightSide imena Inna obišla je garderobe 11 trgovina i fotografirala se u istoj odjeći. Prije toga je napravila fotografiju pred ogledalom kod kuće, a kasnije sve to usporedila. Razlike su drastične.
To ne čudi obzirom da trgovci daju sve od sebe kako bi kupca naveli na kupovinu. Tako su se u najsitnije detalje pozabavili i garderobama u kojima se isprobava odjeća. Ogledala su posebno napravljena da bi izgledali vitkije, svjetlo je specijalno kako bi se mane na koži vidjele što manje - podočnjaci, akne, strije, celulit...
Obišla je trgovine Zara, New Yorker, Stradivarius, Mexx, H&M, Mango, Sela, Promod, Ostin, Bershka, Reserved.
Pogledajte usporedbu na videu ili na njihovoj web stranici OVDJE:
Ostali trikovi trgovaca kojim nas motiviraju na potrošnju
Svira li u trgovini brza glazba, potaknut će nas da hodamo brže i smanjiti šansu za kupovinu većeg broja proizvoda. Zato je lagana glazba savršena, ona nas opušta i usporava kretanje. Trgovci znaju da mirisi citrusa motiviraju na kupnju pa ih puštaju kroz ventilaciju.
Švicarski marketinški stručnjaci puštali su u jednom šoping centru miris naranče, ali samo u pojedinim trgovinama. One koje su mirisale imale su 20 posto više zarade. Neki trgovci ugodne mirise znaju puštati i pred ulazom u trgovinu kako bismo nesvjesno u nju ušli.
Uz to, pristup prodavača je vrlo važan. Stručnjaci kažu da praksa: “Dobar dan, kako vam mogu pomoći?” odbija kupca. Dobri prodavači ne moraju izgledati kao manekeni, nego moraju biti simpatični i spontani. Kad navedu kupca na komunikaciju, šanse za prodaju postaju veće.