Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
3 komentara

"Hodanjem" do seksi guze - čvrsti mišići uz pomoć pilatesa

Zategnite i učvrstite guzu i bedra prije nego što dođe ljeta uz tri jednostavne vježbe istezanje nogu kroz koje vas vodi instruktorica basi pilatesa Ivana Vuljević

Pixsell
Foto: Pixsell
3 komentara

Vježbe preporučuje Ivana Vuljević, instruktor basi pilatesa, Društvo sportske rekreacije Dvoranica   

"Hodanje" - ponovite od 8 do 12 puta

Leđa su ravna i podignuta od poda, ruke ispružene pokraj tijela, a trbušni mišići aktivni. Iskoračite naprijed jednom pa drugom nogom te ih, kao da hodate, naizmjence vraćajte u početni položaj.

Potisak noge uvis - 8 puta svakom nogom

Leđa su podignuta od poda, a trbuh je aktivan. Ispružite nogu uvis. Polako podignite leđa još nekoliko centimetara više te pritom gurajte nogu uvis pomoću mišića stražnjice i bedara.

Podizanje noge - 5 puta svakom nogom

Oslonite se na dlanove i prste stopala. Tijelo je u ravnini, a podupiru ga aktivni mišići trbuha i leđa. Uz izdah polako podignite nogu pritom je izdužujući iz kuka.  

Prehrana, plan i jelovnik za 8-tjedno mršavljenje

Pogledajte vježbe za 4. tjedan mršavljenja

Pronađite i savjete za uklanjanje celulita 

Pogledajte vježbe za intervalni trening

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message